salam and holaaaa semuaaa.saya sapikah ameeghaaaa.
hari ni hari isnin semua owg tahu so tak pyh nak bg tahu lah kan.and ramai owg mmg tak suka hari isnin kan?sbb dh cuti sbtu ahad pastu kena keje dan pegi sekolah hari isnin pulak.haihh.sabtu and ahad mggu ni mmg tak mcm holidayy sbb penuh dgn aktiviti yg wajib dan sampingan.tettt.
hari sabtu induksi URC sampai mlm pastu sambung pulak setengah hari,hari ahad pulak.penat mmg tak terkata.and then hari ahad pulak mcm biasa kafe micet satu je yg bukak and kafe yg bukak tu bukan lah kafe pilihan hati.terpakse mkn jugak utk teruskan hidup.tapi mlg nye lauk hari ahad mmg licin lincau.just tggl hot dog goreng ngn smbal 4 ketol.mmg sekadar boleh buat taik gg je lah kan.so terpaksa pegi pnjm kereta owg utk pegi mkn.and kebetulan pulak mimi mntk tlg drive kn dy pegi alor gajah nak beli tiket.so alang2 menyeluk pekasam bia sampai ketiak masam lah kan.kitowang pon teros lah pegi alor gajah.tgk tiket dulu sbb takot lunch time kaunter tiket tutup.smpai2 je macek tu mmg soh tunggu after mkn tgh hari nak confirmkan tiket so pegi lah melantak dulu.perot pon dah berdangdut.
mkn tgh hari kat HONDA.tmpt nasi lomak sodap tu ha.pas mkn lepak minum smpai 2 kali oder air sbb nak tggu pukul 2 ,pukul 2 baru kaunter tiket tu bukak balik.pukul 1.45 ktowang gerak g alor gajah balik tapi kaunter still tutup.so budak2 terencat ni pon ajak pegi dataran keris sbb ade taman permainan.mmg jakun tahap gaban sbb dh lama tak maen buaian lah kan.terkinja2 tak hengat dunia.
perkenalkan kawan saya intan payung
ini kwn saya baru balik hari sukan sekolah
ini pon kawan saya.pengadil petandingan lumba lari


ini saya baru balik tadika pendidikan khas
tiba tiba hujan pulakkk.haihh nak lari pegi kereta mmg jauh pulak dgn selipa jamban masing2 yg grip tak bape nk kuat sbb tapak dh haus kalau balik hanjeng pon hanjeng jeling je sbb selipa buruk.kalau lari silap2 ade yg maen land skating pulak bershuffle tengah2 hujan.so ktowang pon berteduh kat tepi muzium.muzium ape pon tak tahu.cerita tanak dramatik pulak kan.
lepas tu pacek guard yg muka mcm atok kebayan pon memanggil2 kitowang singgah janguk ape ade dlm muzium tu.atok kebayan dgn pakaian compang camping dan muka yg menakutkan mcm penah kena simbah asid.suara garau ala2 pacek tukang kebun blok 404.HAHA tipu je.pacek tu kacak bergaya muka iras2 anuar zain.bluekkk okke buleh muntah hijau skrg.mcm budak sekolah darjah 6 kitowang pon cm owg bodoh singgah masuk muzium (nak cari tempat berteduh punye pasal.) nasib baik masuk muzium limaposen je pon.tengs to intan sbb bayarkan duet tiket kitowang.jln2 pastu tegedik2 amek gmba pastu hujan pon reda.time tu dh pukul 2 lebih mesti lah kaunter dh bukak kan.baru je nak hiperbola pegi bakar kaunter tiket sementara tu.hihi.naseb baek macek jual tiket tu cun mcm mak limah.okke tak.up siket mcm rosnah mat aris.vougee youuuu! rawr!

cik YB
hang abi dan hang momoi

abaikan baju gonjeng terangkat ,bontot tonggek dan perot boncet -.-"
abi:hihi jejak kaseh dgn mahyun rambut serabai
okke hujan reda kitowang pon meneruskan pengambaraan menjejak tiket.yey! kaunter sudah bukak pastu laju laju pegi beli pastu balikkk.
*****************
sampai micet je teros menggolekkan diri sambil bergosip dlm dorm.HAHA aktiviti wajib yawwhhh.pastu tetido jap.pukul 5 sarabidah kejut ajak turun tgk dak2 neh maen netball.eh lupa nak mention micet tgh karnival sukan masa hari ahad tu.

ni penyokong food.

yg ni penyokong tegar process.rawr!
**********
lepas habis tgk netball kitowang lepak tgk bola sepak lak.process maen mcm kaki bangku tanak tengok teros.tiba2 maksu abi call ckp dy dh ade kat micet.SUPRISE! dari kedahhh tiba2 ade kat melaka.kitowang pon lari laju2 pegi gate.pastu bermulalah perjalanan ke bandar melaka.saye sapikah ameegha menjadi tour guide tak bertauliah telah mmbawa mereka ke
-
-
-
-
-
-
-
FUNFAIRRR ! haha ^^
paksu sarabidah bagi duet belanja rm50 jadi kitowang berjoli tanpa rasa segan silu lah kan.masuk rumah hatu tak pegang sape2 tah.peluk sarabidah takyah ckp lah.dh mcm takde hari esok nak peluk dy lagi.padahal hantu bdoh je.bongok.pastu naek benda alah yg pusing 360degree tuu.yaaa ampuunnnn! menangiss wo! mana tak nye mcm ade semut dlm perot ni ha.KECUT PEROTT MAKKK TAWW! mmg bikin wa nangis smbil tutup mata.haha first tyme naek.gila kaw mcm kena lambung dlm botol kacang ai rasa tawww.fuhh~
ni lah binatang yg boleh pusing pusing 360darjah tu.sila kenceng dulu sebelum naek utk mengelakkan anda kencing dlm selua.HAHA :D
ohh lupa nak mention.ni first tyme saya ke funfair tu pasal jakun.hihi ;p

ni kazen sarabidah.

jejak kaseh sarabidah
sarab dan maksu nya.
lepas tu balik je smpai micet pegi menempek kat bilik intan dan mimi habeskan lauk free.wee.lepas mkn balik bilik dan setadi sbb isnin ade dua test!
hell yeahhh !
**********
pada hari isnin mengongoi ngongoi sbb test pilot plan mcm final exam.
sekian terima kaseh















0 budak nak kena tibai:
Post a Comment