THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Wednesday, February 16, 2011

entry pagi



no matter how or what,dlm dunia ni mcm mana mcm malaikat pon kite jadi there's someone out there yg akn benci kte kan?sape setuju angkat tgn ! kdg2 owg yg paling rpt ngn kte backstab kte,kdg2 owg yg plg rpt ngn kte lah yg cte psl keaiban kte kt owg laen,kdg2 owg yg plg rpt ngn kte lah ade niat nk rampas boipren kite(sama lah mcm backstab kan) and then kdg2 owg yg paling rpt ngn kte lah ade niat nak curi ipod kte.hell wht the fish! yg plg rpt kott.i dnt know wht to say.shut up maybe?yeahh a quotes from tumbler says tht "SHUT UP IS THE BEST WAY TO PISSED THEM OFF". nmpk mcm loser je kn bila kena buli tapi still diam.u now wht?kdg2 dlm hidup ni tak semua benda kte kena fight.kdg2 diam lagi mudah.kdg2 diam akn menyelesaikan mslh.contoh nye,klu kwn kte PMS,dy mrh2 kte,so wht we shud do is SHUT UP.klu owg mrh2 kte lwn balik ibarat air disimbah dgn minyak petrol lah kan.so do u get my point here?





and u noe wht?there might be so many people out there which may kill u just to see u fall.nama pon manusia of kos lah ade PHD (perasaan hasad dengki dowg kan).

so thts all.nothing interesting just a random one :)

have a nice day everyone! ^^






0 budak nak kena tibai: