THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Wednesday, February 23, 2011

taaruf



baca tajuk entry mesti besertakan qalqalah dan dengung okke.




AMARAN KERAS:INI ADALAH ENTRY BERGAMBAR.SO SEDIAKAN BALDI KALAU TAK TERTAMPUNG RASA NAK MUNTAH 




hihi :p


eh lupa,assalamualaikum.tehee apa kabar semua?saya kurang baekk.sbb minggu ni penuh dgn onak duri sbb kerja belambakhak tak siap tak tercapai(tapi kaw boleh pulak hapdet belog kaw neh.lempang nak?) okke sudah.tension tahu tak minggu nehhh?! test tiap2 hari ade test.isnin dua test ,selasa satu test, rabu takde test,kamis dua test + 1 mock meeting dan jumaat kena submit lab report process control and process control punye lab report bukan lah senang ye! discussion boleh melangkawi<---abaikan ejaan .melangkawi 3muka surat.ohh-emm-jayyy lah kan.nak baca buku lagi,nak buat lab report lagi,nak buat discussion lagi,nak cuci mata petang2 lagi,nak hapdet belog lagi,nak stalk owg kat pesbuk lagi.haihh mcm wakil rakyat rasa nya.okke intro kaw tanak pnjg bejela pulak kan.nak storeyyy moreyyy psl induksi URC hari sabtu lepas ni.hihi.


meh cuci mata tgk gmba.yg mana bekenan boleh isi borang kayhh.dpt kan di bilik A301.abg2 dan kakak2 URC semua single2. 






dusta semata2 -.-"





kak alia n kak kidah

kak dee n kak kidah


senior URC termasuk yg dh pencen pon terlibat sekali

kak kidah, kak alia n kak zahidah

mesyuarat tertutup

tetamu kehormat

makan time



si gendut yg rakus bila nmpk makanan
tak jemput pon dh tegedik2 pegi menonong cedok laok


ini group saya





















retarded












tak byk words,just pictures.lazy to write.


^^


0 budak nak kena tibai: