tiga minggu sudahh aku me-meruk-kan diri(bukan memberukkan diri yaw) dlm penjara micet ni.yeahhh saya kembali ke asrama! yg internet selaju gerilla supersonic dan suasana yg sedingin bilik mayat ber air cond.uhuk2 tak tahan tiba tiba nak kena jadi hipokrit bila dlm hati ckp laen pastu kat mulut cakap laen.okke saya beterus terang! internet sgt lah lembab! line maxis mcm chipsmore dan panas gilak vavay yg boleh menghapuskan dosa2 kecil,i hope so -.-"
tapi saya tetap bersyukur dgn apa yg saya ada.enough.
######
agak sedeh sbb tak dpt masuk ChemEcar.mula2 exited tahap tapir bunting kali ke lapanpuluh belas sbb group dh cukup 4 owg.tiba2 dua owg menarik diri setelah di psyco konon2 tak cukup masa nak study.so saya hanya mampu mendiamkan diri sbb saya bukan lah tergolong dlm list student pandai kat micet ni ye.hrp maklum.dan saya juga berkecil hati sbb fuhh~one of the lecturer janji utk jd advisor ktowang klu kitowang masuk ChemEcar n tak pyh susah payah memerah keringat dan menyesakkan hati utk fikir apa utk di buat for FYP nnti.but wht to do?redha je anggap tkde rejeki :'(
sem ni tersgtlah busy hendak nye(konon nye) sbb byk kelas habis ptg pastu start pagi(eh sepatut nye kena taip start pagi habes petang lah).pedulik hape aku.
bilik A301 yg indah.dpt menikmati pemandangan budak2 lelaki maen sepak takraw dan futsal(wahh dpt skodeng abg2 hensem konon nye.tapi syg sbb saya rabun-.-").tapi ! kemalasan membuak2 utk turun ke kafe sbb malas nak daki tangga smpai tgkat 3 bila dh turun.haihh.so terpaksa mkn roti tiap2 hari(mkn nasi seminggu sekali atau 2 kali je).sbb mknn kat kafe tak sedap.nak kelua malas.
waww wawww nak selitkan kegembiraan pulak dlm entry ni.bilik A 301 sgt best sbb akk2 sporting n sama kepala ngn kitowang(me n abi).so tak perlu bermasam muka mahupun ketiak.sebab tiap2 hari dpt begelak gumbira dgn roomate! ^^
sekian timekaceh :)
p/s:kdg2 pegi a famosa fotoshoot lah konon nye utk hilangkan rinduu.i miss the fireworks :'(




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment