THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Sunday, January 30, 2011

h.u.j.a.n

hola holaa hari ni hujan.ohh bukan hari ni sahaja.since semalam hujan tak berenti.hell yeahhhh! its damn cold kat sini okkayyy! baju tanak mcm nak pegi genting pulak kan pakai nak smpai dua tiga lapis *termasuk baju kecikk* . hihi.

bila hujan ,mesti lah line tenet cm haram.tapi kat micet terchenta ni hujan ke tak line sama je.haihh. sabar je lahh kiahh oii.


sampai kena guna beruk-indi-band pastu letak kat atas suis.huh kalau kena sambar petir, arwahh! tuih tuihhh choii .



dont click to enlarge .kalau tidak anda akan menyesal.buta mata hati


pastu disebabkan kebosana terlampau pastu hujan tak berenti,pastu sejuk nak mampus kalau nak kelua,dudok dlm bilik wat binatang ni.habes pintu kena tepek dgn bunga rama-rama rumput bagai2.sume kertas potong2 bukan amek rumput nk kat padang tu! 



hujan tak berhenti takleh nak basuh baju.sobs sobss :'(

tak boleh nak sumbat emoticon gedik2 sbb hupdate guna safari .mojilla payerpox lembab mcm gampangs! sobs sobs lagi :'(



0 budak nak kena tibai: