THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Wednesday, January 12, 2011

its just a new beginning



assalamualaikum.wahh sejuk hati macek2 tgk anak dara bagi slm.ehem ehem.*membersihkan kerongkong dari tomyam tadi*


okke aku baru lepas bekejar ke toilet tadi lepas mkn tomyam n kailan ikn masin kt alor gajah.wahh mkn besaww.besaww lah sgt.hek kaw!eh pekejadah cite g toilet lak neh?nikmat dunia kan dapat u ukk.okke dh.even perot still memulas2 saket sbb tak habes mmbuang tp still besemangat nk hupdate kan?

*walaupun follower dh kurang sorg.but who cares?*



####


semester baru telah pon bermula
*bahasa kaw paling baku pulak kan*



and kelam kabut sbb byr yuran lambat n takleh register sem
*cerita first day*



lepas tu kena bertempur nak masuk office nak daftar sem sbb budak freshie berpusu2 dgn gelojoh nye pegi kutip cek 3ribu duet mara they all.
*teringat zmn kegemilangan kesucian dikala sem 1 dlu*
tiba tiba

-.-"


dh settle semua lepas tu menghuru harakan diri untuk menyumbatkan diri ke dlm penjara micet.erkk *uhuk uhuk*
sila nantikan hupdate akn dtg.tu pon kalau ade masa




jadual sem ni sgt lah pack smpai masa nak berak dgn aman kat dlm toilet terchenta micet yg indah permai tu pon mcm tkde feel.sbb pale otak penuh dgn susunan jadual yg sgt lah pack mengalahkan tin sardin tuna marina alagapas babas.okke dah.
*lempang diri sendiri merapu magrib2 neh*




first day dtg micet start sem ni mulut mcm bertih jagung di pagi hari.tak berhenti2 potpet.farah fauzana pon silap2 boleh berenti keje klu tgk
*okke tak pyh nak bajet sgt*




n hello freshie yg hensem2.thanks sbb mmbersihkan mata aku.awhh.tibe2 rse cm nak masuk sem 1 balik.


sem ni awl2 lagi dh mcm2 masalah.espeacially mslh kewangan lah.pdn muka kaw sape soh habeskan duet mara tak reti bejimat.sekurang kurang nye beli lah seketul tabung sbg mmperingati hari hari akan dtg.erkk
*sbg perhiasan*



sem ni beli byk2 tudung cotton n crumple sbb tak pyh gosok.*pemalas ye mak metua mesti rejek*




scroll


scroll



scrolll


nahh hamek kaww!

second day

first day

yeahh aku makin gemok kan?

####


tahun baru,azam baru,hati baru n thinking baru.pedulik ape owg nak ckp.asal kan aku tak susah kan hidup owg laen sudahh.klu result aku terok ade ke owg nak byrkn yuran aku time extend nnti?hello semua! saye momoi.mungkin saye bukan momoi yg awk sume knl dlu.tapi saye tetap jahat mcm dlu*errr aku tak penah baek pon*

hihi.



0 budak nak kena tibai: