THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Friday, July 9, 2010

twilight eclipse

kenapa semua ornag terkinja2 excited nak tgk cite ni ha?aku pon tegedik2 jugak lah nk tgk kan.abg aku jadi pen-download tetap kat uma nehh.padan muka dy.bayaran sbb dy guna berukband aku.hek hek. blogger-emoticon.blogspot.com


tapi malangg,aku boleh tetido ngekk tgk cite nehh.edward cullen dh jadi makin serabai lak aku tgk.haihh.maybe aku mmg anti ngn cerita2 yg bersambung2 cam harry potter,twilight ni sume kott.sbb aku rase cite dy makin merapu2.lantak lah owg laen nk cte wehhh cite tu gila bestt ke hape,but 4 me,aku tak suke tak suke lahh.jgn pakse aku utk sukee ! eh ehh tibe2 emosional.
blogger-emoticon.blogspot.com

2 budak nak kena tibai:

star itu bintang said...

eh kau dah download ? yang mane ?

share aku weh :DD

amoi gendut said...

ha ahh abg aku donlod.
tapi gmba tak bape nk santekk aa wehh.