THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Tuesday, July 6, 2010

mengapaaa?


aku tak faham kenapa pompuan suke bunge?ade sesetangah pompuan kalau merajuk,bila boypren bagi bunge teros dy cairr.ilangg marahhh.kalau aku,owg bagi bunga aku cmpak balik kat dy.bukan boleh mkn pon.dh la mahal.so kepada hencekk gg roboh,kalau saye merajuk tlg blnje saye mkn.tak pon bagi coki2 satu dozen.

aku tak faham kenapa lelaki suke tgk bola?sanggup tido lewat pastu berhabes duet betting sane sini sbb bola?aiyoyooo yennadei lah.

aku tak faham kenapa susah mak ayah susah nk bg anak2 dowg buat keje part time?dowg susah nak pecaya anak2.haihhhh.

alu tak faham kenapa ade lelaki suke pakai baju pink?kalau kulit cerah tkpe,ni hitam manis pakai lakk mnde pink yg strikinggg.

aku tak faham kenapa ade perempuan obses ngn kale pink?kalau boleh sume nak pink.hmmm dh di warna feveret kott.

aku tak faham kenapa kuceng aku kalau lapa dy meow2.apesal kaw tak ckp ngn aku kaw lapa ha?mane aku nk faham.

aku tak faham kenapa owg suke pakai g string?same mcm tak payah pakai spende.

aku tak faham kenapa ade owg yg sanggup tabur duet kat boypren dy.kalau kua asek kena pow ngn boypren je.tak ke bodoh name nye tu.give n take lah kalau bolehh.

aku tak faham kenapa manusia ni tak bleh tengok owg senang?ade je mnde yg dowg tak puas hati.




haihhhhh.


duniaaa duniaaaa.


p/s:aku tkde idea sebena nye nk wat entry.tapi mnde2 ni sume selalu je ade dlm pale otak aku tanpe jawapan.ecehhhh.dh mcm ayat novel la pulak kan.



0 budak nak kena tibai: