
PUTUS CHENTA?mmg saket.sape yg tak penah putus chenta?angkat tgn! okke korang rugi.sbb putus chenta mngajar korang berdiari,berdiri atas kaki sendiri.putus chenta jugak ajar korang mcm mana nak bangun balik lepas korang terjatuh.memangg susah.mcm baby baru belajar nak berjalan.mula2 merangkak pelahan2 baru boleh berjalan itu pun kena ada bantuan.sama juga keadaan putus chenta.bantuan yg dimaksudkan adalah kawan2.jangan asek melayan perasaan je.try to go out with friends,karaoke,lepak2 open cite2 lame time skola.lupakan masalah2 yg menyesakkan kepala otak tu.memangg susahh ,tapi daripada biarkan mende tu ade je dlm kepala why not u just scream it out loud? tak kesah lah korang nak pegi tepi pantai jert kuat2 ke,nak pegi melalak dlm karaoke box ke.hidup mmg mcm ni.kadang2 kita jatuh kadang2 kita hepi je.actually its not the goodbye that hurts but the flashbacks that follow.jgn salahkan diri kalau korang ditingglkan.mybe si dia bukan jodoh korang or maybe DIA dah tetapkan jodoh yg jauh lebih baek utk korang.jgn salahkan diri kalau korang berjumpa n berchenta dgn owg yg salah pastu last2 sad ending.tu sume pengajaran.lepas ni korang mungkin akan jadi lagi beware utk pilih pasangan korang.pahit manis,tu sume pengajaran untuk kita.so to all yg bru putus chenta,tgh frust,be strong kayhh.aku bg pendapat berdasarkan pengalaman yg lepas :)




2 budak nak kena tibai:
Saya sangat setuju sama ini punya pendapat! :DD
haha kaw sume setujuu je ngn akuu.
sbb nk cekodokkkk
Post a Comment