THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Thursday, January 19, 2012

random mumblinggg


assalamualaikummmm hai saya momoi pelajar sem henamm unikl micet.diploma.eh kenapa ade sem henamm ye?tak pyh tanye.kang aku stapler mulot kaw senah.hidup kat micet mcm biasa lah.dgn 10 credit hour mmg bosan gilababi dok terperuk kat dlm hostel terasa mcm kem askar walaupun takde kawad pagi2 tapi takdeeee lifeee lah ujung2 bulannn nehhh.fuhhh.sabar sabar.

ahah duduk satu bilik dgn junior mmg mmbuatkan anda terasa diri semakin dimamah usia.yelahhh bila junior panggil kakak pastu tanye mcm2.teros ter-rindu zmn masa mula2 masuk micet dlu.zaman masa kegemilangan mencapap lepak kafe konon2 bajet buat lab report padahal besembang cuci mata tgk senior hensem.omaigod mana kaw dpt perangai buruk ni ha senah?haha maklum lah tempat baru of kos lahh culture shock sket tu yg sampai terduduk time sem 2.apatah lagi bila junior2 sem dua skrg ni ade yg merengek2 nak berhenti belajar sbb kena psyco dgn senior yg ckp subjek chemical process principle (CPP) tu susahh.kelakar je tgk dorg nanges2 ngadu kat kakak angkat lah konon nye sbb nak berhenti belajar.lol i felt like omaigod budak2 ni sgt  kelaka.aku dulu mcm tu jugak ke ha? *pikir balik pikir balik*


mmg terasa janggal nak masuk kelas tapi gagahkan jugak muka bila seribu satu mata yg tgk kaw masuk kelas mcm kaw ialah seekor alien.teros hati tergerak 'eh aku salah masuk kelas ke?" so langkah berjaga jaga baik duduk dekat dgn pintu so that klu dh sedar yg mmg betul tersalah kelas boleh cha alep bot cabot laju2 ikot pintu belakang.haha nice one.bijak kan?


and then and then,mmg dh naseb bdn duduk dekat tmpt jin betendang.aku igt kn laptop aku yg bermasalah or henpon ni ke yg problem.rupe nye mmg ramai student ade prob yg sama tak dpt memanfaatkan wifi dgn sewajarnyeeee.pehh.mana tak nyee nak bukak ecitie tgk jadual mmg bgn pagi bukak pastu bia loading,sampai siap mandi bru habes loading.ha ahh pastu tu bru page log in,nak log in je maksud nye aku kena pegi mandi lagi sekali ke ape?hoho waht the fish cake betol lah.


kelas pertama yg aku pergi of kos kelas thermo dgn papa kesayangan hencek shahidi.lepas tu bru igt nk berambus balik mlm ni tp naseb tak menyebelahi sbb ESOK ADE TUTORIALLL!! urghhhhh.so moral of the storyy esok je lah balikkk tumpang si ransomasam sampai kajang pastu gogo lone ranger naek KTM bertempur dgn bangglanepalindon sume bagai.hoho.


oke till then. no pic for this entry.babai.




p/s: entry utk bg tw yg I'M STILL ALIVEEEEE :D



0 budak nak kena tibai: