assalamualaikummmmmmm dan heyyy heyyy mmg besawanggggg belog gelojohhh gedik ni kan.maklum lah duduk ghumah je cuti sebulan menajamkan segala skill2 rumah tangga yg ada.duduk ghumah dgn internet yg tiadaaaa terasa asing tatkala sem2 yg telah dilalui tak pernah nye takde internet! okke sudah.persetankan semua yg telah berlalu.dan apekajdaharam kaw ckp bahasa patriotik bebeno ni? =_="
ahah sebena nye aku nk ckp aku dh sampaii kat micet terchentaaaaa. horayyy! horayyy! semalam bapak n abg gemok aku yg hnta balik micet.ghaseee nak nanges ahhh.eceh gedik pulakks kan.yelahhh bru sehari kat hostel dah rinduuu.acaneee?smlm my super-duper-awsome-daddy BBM message mengadu naseb sbb selalu nye tengah ari ade je bibik yg masak utk lunch,tea time(cekodok) dan panaskan lauk utk dinner.but now semua org bekerja dan terpaksa lah meng-isteri-angkat kan macek leha kat kampung simpang tu ha time lunch.begitulah ceghita nyeeee seorang bapa tunggal.sekian terima kaseh.ahah merapu melalut lagi minah neh.
sem terakhir akan di penuhi dgn 10 credit hour dgn subjek2 berikut
1) process instrumentation
2) technical maths 2
3) thermodynamics
4) CO-CU
5) separation technology
ahah dan kerajaan sgt baik bg voucher 1 MALAYSIA.tapi,lagi BAIK klu bagi dlm bentuk CASH! dasar mata duitan kan.terasa membazir pulak sekali pegi MPH tak pun POPULAR terpaksa habiskan sekali RM50 voucher.yelahh takkn beli pensel harga tujuhposen nak bg voucher RM50 pastu klu cashier tu pulang balik bentuk cash takpelah jugak.*ade je seribu satu cara nak habeskan duit =_="
INSAFLAH WAHAI MANUSIA!
so lastly berusahaaaaaa lah untuk sem2 terakhir bak bata my-super-duper-awsome-daddyy!
moto sem ni: "BERUSAHA MENCAPAI POINTER TERTINGGI SEUMPAMA BERUSAHA MENCAPAI POINT TERTINGGI UTK GAME FRUIT NINJA".even takde lah tgi mana dan until now tak boleh nak lawan highscore =_="
terasa LOOSER
mesti nnti rindu nak gomol2 si tua gedik nehhh
rindu nak main zombie,worm,fruit ninjaaaaa dan sebagainyeeeeeee
dan of kos mesti nnti HOMESICK.dasar si gedik.
*mcm lah tak penah duduk jauh dri family*
p/s:satu mlm tido hostel habes belebam lebam bdn aku.nk kena samak bilik nehh =_="




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment