THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Monday, June 6, 2011

entry geli geli



sebab kan aku sgt gembira tak terkata(padahal bukan dean list pon) so aku nak buat entry khas utk 3 owg budak busuk yg tahan telinga dengar aku merungut sepanjang minggu final.


first cik ruby penkid



HAHA cam geli pulak aku buat entry utk kaw an.emm emm sorry lah setiap kali aku g bilik kaw utk study je mesti aku bawak sekali 2 owg anak aku,shinbi ngn salleh an.maklum lah dowg tu an chenta hati aku.and sorry kalau aku buat kaw annoying bila aku kutok kaw sambil bisik2 ngn shinbi ngn salleh.best doh wat cmtu.sbb bila tgk muka curious dowg tu aku rasa mcm nak g sumbat dowg dlm sangkar kuceng kak ana.oh btw aku rasa aku nak report kat jabatan haiwan lah psl kak ana dera kuceng tu.sumpah aku kesian kat kuceng tu mesti dowg sejuk mlm2 letak dlm sangkar.dh la tak bagi selimut kan.haihh.ohh melalut lak aku pegi terkenangkan kisah kuceng yg malang tu.aku rasa result kite sume okkay sbb kite mkn kek secret recipe and sambut kehadiran final kan kan.hoho sem dpn sebelum final kite celebrate cm sem 4 jugak taw.even bergaduh cari lighter sbb nak nyalakan lilin kak slice kek kecik cenonet pastu kena gelak ngn abg secret recipe tapi kite rawk kan kan. DONT HATE ME CZ I'M BEAUTIFUL. lagu tema kite utk sem 4 ^_^




second shida dodot



even kite selalu je buat kasi2 ngeri giget menggiget sepanjang sem 4 tapi aku syg kaw doh.even kite baru je rpt time sem 4 tapi aku suka doh ngn kaw.hoho.ohh btw shinbi ngn salleh kem slm kat kaw.dowg rindu kat ibu susuan dowg neh.hihi.nanti kaw kem slm kat bobo jugak taw.dot bila kaw ade problem kaw jgn dtg kat aku nanges2 taw.nnti aku lepuk kaw ngn bantal busuk pink aku.aku tak kesah pon bawak kaw g mekdi overnite utk buat assignment pastu kaw bwk bantal busuk kaw pastu kaw tdo air liur meleleh2.aku tak kesah pon kaw tido bedengkur time minggu final exam sbb aku taw kaw penat layan kerenah aku.gelak tu penat kan dot kan?haha.sebena nye aku just nak ckp,tengs dot sbb tolong aku masa final.tengs sbb stay belajar ngn aku walaupun aku loading,mulot bising pastu hyper tak tentu arah.




third, jijah.



gambar cilok fb.hihi

even kaw slalu je takde dlm bilik tp kaw ade je bila aku nak drop ruby an an.kaw jgn ikot perangai dodot yg suke menyalak tu taw.klu kaw ikot perangai shinbi yg suke nyanyi tu tkpe lah.emm tengs sbb bagi aku minum 100plus kaw smpai habes,bg aku mkn biskot oreo kaw sampai aku tak boleh berenti bercakap smpai tgh malam sbb overdose gulaaa, tengs sbb temankan aku makan bila cikruby gila study lepastu tanak layan aku bila aku ajak dy makan sekali.ohh lagi 1 tengs sbb bg aku pinjam meja jepun ajaib kaw tuuu.berjasa meja kaw tu jah.




oke thats all.



THANKS ALLAH ^_^


0 budak nak kena tibai: