asslamualaikummm.
syukur alhamdulillah ke hadrat ilahi sbb result dah keluarrr! and and and tak lah seteruk yg disangkakan.yeahh aku taklah pandai sampai nak dean list kan.tp alhamdulliah and bersyukur sgt2 sbb sbb even ade 1 paper yg problem yg buat kan aku DOWN gilababi time nak final tapi syukur lah.sem 4 sem yg aku rasa agak susah sbb byk nak kena hafal and test dan kuiz yg dtg sekali lambak mcm lambakan baju bundle.tapi tahh tak taw nak ckp mcm mana.gembiraaa sgt. CGPA naek.hihi.
and kepada LECTURER yg dh pedajal aku tu.timekaseh lah ye.mintak2 short sem nanti bukan dy yg ajar.ceit hampagas.ohh btw doa owg teraniaya no selalu nye akn termakbul kan.so THANKS TO ALLAH sbb syg kan aku :)
and thanks jugak kat sume kawan2 se-kos ngn aku budak2 process, Ruby, Dodot ngn Jijah yg study sekali ngn aku.sorry klu aku selalu buat onar kat bilik kowang sampai kowang hilang konsentrasi nak belajar.sorry sbb memeningkan kepala kowang fikir solution nak settle kan problem paper math aku yg tak jugak ter-settle2.hihi.tapi kowang rawk ah.thanks weh! ^_^
kpd lecturer yg baek hati bg carry mark byk2 and tanda kertas final sampai serabut kepala beruban dan rambut gugur tapi still berusaha bagi markah byk2 kat kitowang,ailebiu lahh till the bottom of my heart.thanks to roomates bilik puaka sbb bagi moral support sepanjang sem time aku byk problem.
thanks to hencek gg ghoboh sbb dgr luahan ati gedik aku bila aku DOWN and ade problem.thanks to my dad sbb emmm sbb selalu je buat aku hepi bila aku call dy.even dgr suara dy dh boleh buat aku hilang tension.
pendek kata THANKS TO THOSE YG STAY NGN AKU SEPANJANG SEM 4.
maaf kalau ada kata2 yg mengguris hati,terkasar bahasa kdg2 secara sengaja atau tak.
lastly, ape pon yg jadi,aku igt kowang sampai bila2 even secebis kuman sekalipon budi yg penah kowang tabur kat aku.jujur neh! tak tipu.hihi
oke fine dh macam ucapan perpisahan kan.
aku HEPI nehhh ^_^




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment