1-Adakah anda rasa anda HOT?
biase2 jep.hee :p
2-update wallpaper anda gune sekarang
wallpaper yg diguna skrg akn tuka setiap 1 minit.rse nye folder w.paper tu ade dlm 200-300 gmba.nak upload satu2 ke?hee :p
biase2 jep.hee :p
2-update wallpaper anda gune sekarang
wallpaper yg diguna skrg akn tuka setiap 1 minit.rse nye folder w.paper tu ade dlm 200-300 gmba.nak upload satu2 ke?hee :p
3-cerita pasal gambar tu
cilok from tumblr
4-kali terakhir makan pizza
emm kat jusco melaka ngn abi n jijah.
5-lagu terakhir yang anda dengar..
hanyut faizal tahir,i like it pitbull n enrique iglesias,rihanna only girl,bruno mars grenade,adam lambert if i had u
6-apa yang anda buat selain selesaikan tag ni
messaging.
7-selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape
amoi,momoi,pika,tot.
8-tag 5 orang
ain ransom
bella
tyra
mamai
elmo gemok
9-siape orang no 1 dengan anda
one of my retarded friend
10-katakan sesuatu pada orang no 5
hai hai miss elmo ^^
11-no 3 ada hubungan dengan sapa
coursemates.hai tyra ! ^^
12-bagaimana dengan no 2
girl pling comell kat dlm hati shayeee ^^
13-kata-kata cinta kepada orang no 4
hello crazyyy~ bahaha :D
14-fakta tentang orang yang aku tag
randoomm ^^
messaging.
7-selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama ape
amoi,momoi,pika,tot.
8-tag 5 orang
ain ransom
bella
tyra
mamai
elmo gemok
9-siape orang no 1 dengan anda
one of my retarded friend
10-katakan sesuatu pada orang no 5
hai hai miss elmo ^^
11-no 3 ada hubungan dengan sapa
coursemates.hai tyra ! ^^
12-bagaimana dengan no 2
girl pling comell kat dlm hati shayeee ^^
13-kata-kata cinta kepada orang no 4
hello crazyyy~ bahaha :D
14-fakta tentang orang yang aku tag
randoomm ^^




1 budak nak kena tibai:
Salam kunjungn jom join UniKL Bloggers de facebook..submit url link blog anda dan nyatakan anda dari UniKL mane..dengan itu blog anda akan tpapar secara automatik disana setiap kali anda update blog anda
check this out
http://www.facebook.com/pages/UniKL-Bloggers/165952636749982
Post a Comment