hola holaaa! hari ni aku nak mencarut psl formspring.mostly yg ade belog or facebook tak pon tumblr mesti ade sign up utk formspring jugak kan.yelaa owg ramai boleh tnye mcm2 psl belog lah itu lah ini lah.mcm mr k dy femes sbb dy neh doktor chenta.farah femes sbb style tudung dy.irine femes sbb gg arnab dy.fatin liyana femes sbb style tudung jugak.hanis zalikha femes sbb dy cantek.
eh eh.
aku?
blogger picisan
tak femes pon.
haha.okke enough 4 the intro.aku nak cite psl formspring aku lah.dh melalut pulak kang.sejak2 cuti sem ni soalan kat formspring meimpah ruah.mungkin dowg tkde keje laen nak buat kat uma tu selain dri on9 24/7.mcm aku.erkk.aku tak kesah pon soalan ape sekalipon yg kowg nak tanye kat formspring aku tu.mesti aku jwb punye lah.tapi yg PALING AKU TAK SUKA bila owg tnye soalan guna bahasa bangang mcm "wehh akuw nuc tanyewwww bulewhhh tarkk?" ohh wht the heck?kaw taip betol2 tak boleh?mmg lah tu bahasa budak2 zmn skrg .klu kaw nk guna dgn mmbe2 kaw yg same spesis ckp bahasa bangang mcm tu tkpe lah kan.tapi dgn aku pls type it properlyyy can u?pastu bila owg suroh taip betol2 tacing pulak siap ckp "sowryy lah soalan nyakitkan hati".erkk taw pon nyaketkan hati.taw pon taip betol2.igtkan jari kaw ade lebih ke hape smpai nak taip letak huruf2 yg tak sepatut nye.
haihhh,manusia ni mcm2 ragam kan -.-"
eh eh.
aku?
blogger picisan
tak femes pon.
haha.okke enough 4 the intro.aku nak cite psl formspring aku lah.dh melalut pulak kang.sejak2 cuti sem ni soalan kat formspring meimpah ruah.mungkin dowg tkde keje laen nak buat kat uma tu selain dri on9 24/7.mcm aku.erkk.aku tak kesah pon soalan ape sekalipon yg kowg nak tanye kat formspring aku tu.mesti aku jwb punye lah.tapi yg PALING AKU TAK SUKA bila owg tnye soalan guna bahasa bangang mcm "wehh akuw nuc tanyewwww bulewhhh tarkk?" ohh wht the heck?kaw taip betol2 tak boleh?mmg lah tu bahasa budak2 zmn skrg .klu kaw nk guna dgn mmbe2 kaw yg same spesis ckp bahasa bangang mcm tu tkpe lah kan.tapi dgn aku pls type it properlyyy can u?pastu bila owg suroh taip betol2 tacing pulak siap ckp "sowryy lah soalan nyakitkan hati".erkk taw pon nyaketkan hati.taw pon taip betol2.igtkan jari kaw ade lebih ke hape smpai nak taip letak huruf2 yg tak sepatut nye.
haihhh,manusia ni mcm2 ragam kan -.-"




1 budak nak kena tibai:
betol betol. sekarang budak2 sekolah suka sangat tulis camtu.rosak rosak.
Post a Comment