oyehh mari kita buat karangan bahasa melayu spm.
dewasa ini,orang ramai semakin menggeruni final exam.hal ini kerana percintaan antara student dan paper2 final adalah sangat menyakitkan kerana percintaan ini memerlukan banyak pengorbanan dari segi fizikal dan mental.tersilap langkah,meranalah jawab nya.
secara saintifik nya, kalau nak buat lab report pasal final exam,hipotesis yg boleh di nyatakan ialah,semakin dekat jarak masa paper exam antara satu sama laen,semakin cepat gila student2 ye.hal ini kerana student tak sempat nk mengulangkaji pelajaran gilababi tahap dewa sbb paper exam sgt lah susahh.haihh kalau senang semua owg lulus dgn cemerlang.4 flat.maka ,mara pon bankrap lah.sbb semua loan dh tuka jd biasiswa.
okke fine,kembali kepada normal state! fuhh~
dulu tkde study week,semua mintak study week.bila dh dpt study week. semua meronggeng tak hengat dunia.tak study pon.termasuklah aku.wehh sedar wehh!! sedarr! tlg tmpa aku ngn selipa jepun dgn kuasa gear 5 ! fine! exam mmg kena straight tnpa henti ye.
hai cikruby.





0 budak nak kena tibai:
Post a Comment