hei hei.aku dh genap sembilanbelas wehh! my last teen age.sbb tahun dpn umo aku tak boleh nk jadi duapuluhbelas kan kan?hee.tengs to housemates sbb prank aku gilababi.sampai pagi esok aku loye loye n tak sanggup nk mkn telur mungkin selama 2 bulan.sbb terngiang ngiang bau telur yg hanyir tu meleleh2 kat ats pale aku.euwwww.
hari sabtu,one day b4 the birthday prank.kitowang lepak kat uma mkn kek smpai tak larat nk mkn dh.ngn aiskrim bekas besar tajaan jijah.kek secret recipe 2 ketul tajaan sabidah.n seketul kek lagi tajaan jijah.aku licinkan semua kek.tp tak mmpu habiskn dlm masa sehari sbb muak gilaaa.byk cheese.even aku gila cheese tp tak mmpu jugak.gimme five secret recipe! eh tibe2 lak -.-"
hari sabtu,one day b4 the birthday prank.kitowang lepak kat uma mkn kek smpai tak larat nk mkn dh.ngn aiskrim bekas besar tajaan jijah.kek secret recipe 2 ketul tajaan sabidah.n seketul kek lagi tajaan jijah.aku licinkan semua kek.tp tak mmpu habiskn dlm masa sehari sbb muak gilaaa.byk cheese.even aku gila cheese tp tak mmpu jugak.gimme five secret recipe! eh tibe2 lak -.-"
pastu,tepat pukul 12 tgh mlm..
hah,bencana alam menimpa aku! mok tepon mintak biskut.pastu bukak pintu dy soh aku kelua.pap! telur melepek atas pale oku.gosh! bala! bala! adoii nk lari mane pulak la kan.sbb nk tggu lif mmg tak sempat.so surrender n relakan ape dowg nk wt kat aku.abi jijah n mimi mmg takde belas kesian langsungg baling aku ngn telur.n bau tak payah ckp la kan.mmg hanyir mcm gampang!haha :D smpai kena marah ngn jiran depan umah sbb bising sgt.mana tak nye kena kejar ngn telur n tepung mcm nk kena rogol.wuuu.cyg kowg ketat2 weh!
loya tgk diri sendiri dh mcm cekodok
mimi pon kena jugak.
close up.telur meleleh dh mcm peluh.yucksss! pastu jijah n abi terpakse mandikan aku sbb tepung ngn telur dh di adun sebati ats pale n kat badan aku.haha pdn muka kowg kena gosok aku.last2 ngn dowg2 sekali kena mandi sbb dowg pon kena baling.esok pagi uma sume bau telur.dpn uma tak yah cite lah.muntahh wehhh! lepas test safety bibik jijah mnjalankan keje2 pembersihan dy dgn hati yg gumbiraaa.haha :D
tengs wehhh .sumpah aku syg kowg n tkkn lupe kowg pai bila2.

kpd hencek gg roboh,tengs 4 da perfume.to family,tengs 4 da watch,perfume n black forest cake!
tengs to my auntyyy 4 this ladies watch yg tak taw bila aku smpai seru nk pakai.hee~
thts all.shaye shangat teharu dan besyukur sbb ramai owg shayang shaye.
thts all.shaye shangat teharu dan besyukur sbb ramai owg shayang shaye.





1 budak nak kena tibai:
selamat hari jadik...kelakar jer ako baca blog muu..~
Post a Comment