THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Tuesday, November 2, 2010

01-11-10

hei hei.aku dh genap sembilanbelas wehh! my last teen age.sbb tahun dpn umo aku tak boleh nk jadi duapuluhbelas kan kan?hee.tengs to housemates sbb prank aku gilababi.sampai pagi esok aku loye loye n tak sanggup nk mkn telur mungkin selama 2 bulan.sbb terngiang ngiang bau telur yg hanyir tu meleleh2 kat ats pale aku.euwwww.



hari sabtu,one day b4 the birthday prank.kitowang lepak kat uma mkn kek smpai tak larat nk mkn dh.ngn aiskrim bekas besar tajaan jijah.kek secret recipe 2 ketul tajaan sabidah.n seketul kek lagi tajaan jijah.aku licinkan semua kek.tp tak mmpu habiskn dlm masa sehari sbb muak gilaaa.byk cheese.even aku gila cheese tp tak mmpu jugak.gimme five secret recipe! eh tibe2 lak -.-"


bila overdose mende manis n sugar level dlm darah dh sampai tahap maximum,mata pun layu n bantal mula lah nmpak mcm sugarfluffy yg menggoda n sedap d jadikan tilam.

oyeh oyehh tgk tu aiskrim coklat dlm bekas kuneng n kek pelbagai rupaa.

shaye la besday girl yg gedik menages sbb ade test safety hari isnin 1 november!

tapi shaye tetap hepi sbb ade kawankawan yg celebrate besday shaye.n tengs mak shaye sbb lahirkan shaye time gaji dh masyuk.haha :D

this is my special cake.

teheee shayang kowang

abaikan tangan buruk tu.haihh mak mertua tgk buleh bebuih mulut sbb tgn ank lelaki dy lagi santek dri tgn bakal menantu perempuan dy -.-"

ehe ini muka gedik shaye

ni pulak muka mengada2 shaye

yg sebelah tu kak jijah.kakak kecayangan shaye sbb banje shaye mkn askem ngn kek.

ini muka selipa shaye

ini muka mintak kaki shaye.





pastu,tepat pukul 12 tgh mlm..


hah,bencana alam menimpa aku! mok tepon mintak biskut.pastu bukak pintu dy soh aku kelua.pap! telur melepek atas pale oku.gosh! bala! bala! adoii nk lari mane pulak la kan.sbb nk tggu lif mmg tak sempat.so surrender n relakan ape dowg nk wt kat aku.abi jijah n mimi mmg takde belas kesian langsungg baling aku ngn telur.n bau tak payah ckp la kan.mmg hanyir mcm gampang!haha :D smpai kena marah ngn jiran depan umah sbb bising sgt.mana tak nye kena kejar ngn telur n tepung mcm nk kena rogol.wuuu.cyg kowg ketat2 weh!


ni kek yg jadi mangse kena baling jugak.n selebih nye sedekah kat jiran dpn uma sbg tnde mintak maaf sbb buat bising.hee~

fine! time ni mmg aku busuk okke.haha :D

loya tgk diri sendiri dh mcm cekodok

mimi pon kena jugak.

close up.telur meleleh dh mcm peluh.yucksss!




pastu jijah n abi terpakse mandikan aku sbb tepung ngn telur dh di adun sebati ats pale n kat badan aku.haha pdn muka kowg kena gosok aku.last2 ngn dowg2 sekali kena mandi sbb dowg pon kena baling.esok pagi uma sume bau telur.dpn uma tak yah cite lah.muntahh wehhh! lepas test safety bibik jijah mnjalankan keje2 pembersihan dy dgn hati yg gumbiraaa.haha :D



tengs wehhh .sumpah aku syg kowg n tkkn lupe kowg pai bila2.
blogger-emoticon.blogspot.com



kpd hencek gg roboh,tengs 4 da perfume.to family,tengs 4 da watch,perfume n black forest cake!



tengs yayanggg



tengs to my auntyyy 4 this ladies watch yg tak taw bila aku smpai seru nk pakai.hee~




thts all.shaye shangat teharu dan besyukur sbb ramai owg shayang shaye.blogger-emoticon.blogspot.com



1 budak nak kena tibai:

HaCkS said...

selamat hari jadik...kelakar jer ako baca blog muu..~