kenapa ade pompuan yg nak kena letak profile picture yg so gila damn fucking SEXAYYY ? publisiti murahan ?ke nak jadi perhatian sbb ade ramai kawan beribu2? wht the fish in the pond.gmbar kalau tak nmpak lurah tak hot lah konon.ade je awek2 tudung yg gila femes kat pesbook tu.sampai tak cukup2 owg nak jadi friends.kalau pompuan yg letak gmbar lurah sume tu,owg bukan iklas nak add pon.sekadar nak buat stok mengutuk je.tak pon stok cuci mata n stok nak try.kalau boleh mcm nak tekeluar bijik mata lelaki tgk gmbar profile dowg.haihhh.
kadang2 sampai kena tegur pon tak sedar2 jugak.dowg ni takde sifat keMALUan ke hape?kategori2 perempuan mcm ni owg akan pndang dowg mcm pompuan murah.aku bukan buat assumption sendiri tapi aku yakin n pasti ramai owg yg akan ckp mcm neh.aite ? sape bantah? angkat tangan cepat ! aku tembak kepala kaw! eheh tak tak.
lagi satu,korang penah tak tengok owg letak gmbar they all g clubbing kat album fb?hek eleh buat jahat pon nak kena bg taw sume owg ke hape? kaw dh cukup bangge ah nak letak gmbar kaw teguk kenceng setan tu kat album? mcm budak sekolah yg baru tengok dunia luar.pulun nak letak trang tang tang kat pesbokk.
kadang2 sampai kena tegur pon tak sedar2 jugak.dowg ni takde sifat keMALUan ke hape?kategori2 perempuan mcm ni owg akan pndang dowg mcm pompuan murah.aku bukan buat assumption sendiri tapi aku yakin n pasti ramai owg yg akan ckp mcm neh.aite ? sape bantah? angkat tangan cepat ! aku tembak kepala kaw! eheh tak tak.

lagi satu,korang penah tak tengok owg letak gmbar they all g clubbing kat album fb?hek eleh buat jahat pon nak kena bg taw sume owg ke hape? kaw dh cukup bangge ah nak letak gmbar kaw teguk kenceng setan tu kat album? mcm budak sekolah yg baru tengok dunia luar.pulun nak letak trang tang tang kat pesbokk.





1 budak nak kena tibai:
biasa lar tuh moy. yg plg ribuan frens, yg tuh lar yg paling so-called hot stuff..
Post a Comment