al kisahhh.tadi pagi aku takde kelas.tapi kena bangun pagi sbb nak kena hantar budak2 tadika taboh naning (abi n mimi) pergi ke sekolah.heee.lepas tu cikruby terpaksa bwk kereta sendiri sbb pagi aku tkde kelas.nak dijadikan cerita,time otw balik,ruby bwk kereta .jijah ade teman.lepas tu ade incident ngeri yg hampir menyebakn cikruby kehilangan lesen P yg bru dpat mggu lepas.ohmaigod ! cerita dy cmneh..
jeng jeng jenggg..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
bas shuttle yg bwk pelancong bersiar2 tu jln depan ruby.pastu tibe2 ade makhluk itam gedebukkk ! jatuh dri shuttle bas tu.naseb baek cikruby sempat break kalau tak jadi lempeng sirap ah pale makhluk hitam tu<---org arab pakai baju hitam purdah hitammm.mungkin dy pitam kott sbb panas sgt.lately ramai dak micet yg masuk hospitl.demam, ade yg suspek denggi.haihh melaka ni mcm2 wabak ade.dulu kecoh pasal H1N1.sampai dpt cuti free n ade yg kena kuarantin.sekarang musim demam pulak.dh la hospital kerajaan sume servis cm bangangg.nurse2 sume muka cm nak makan owg.dowg cm tak patut jd nurse.sepatut nye muka kena lah ade senyumm.mesra alam.ni mcm muka nak pancung kepala owg yg buat kesalahan merogol.haihhh.





0 budak nak kena tibai:
Post a Comment