hai assalamualikummm wbt.hello readers! ^^
latelyyy ke-busy-an terlampau sbb lab fyp pastu mini prject pastu test dan kuiz dan kerja2 tutorial terbengkalai yg mcm longgokan strawberry yg dipetik dari ladang gandum.
eh? =.="
okke abaikan.bila otak dah tepu dan serabut,tak dpt proses dgn betul agaknya apa yg tekeluar dari mulut dan apa yg ditaip oleh cikjari.
apa kah yg anda akan lakukan apabila lab fyp yg sepatutnya dh settle tetapi tak dpt di settle kan akibat SEMUA machine/equipment buat hal what the fish sem ni mcm puaka lahhh.rosak tahun depan tak boleh ke? so konklusinya sem ini adalah sem yg paling pahit dan getir bagi kami student yg buat fyp.
wahai hencek dekan, TOLONGLAH FAHAMI KAMI yg hina ini.
mcm mana lah nak buat anlysis kalau machine tu takleh pakai, equipment ini masuk air, yg itu pulak que ramai gila owg nak guna dan kebanyakan equipment rosak akibat tak di service/tak buat maintenance.perasaan technician machine dan equipment tu utk perhiasan dan tak perlu diselenggara kah?
oleh kerana itu,otak terlalu asyik memikirkan alternatif dan juga anlysis lain yg boleh digunakan utk menganalysis biodiesel, jadi test dan kuiz juga serupa tahi lah jadi nya apabila melakukan kesilapan yg terasa nak gantung diri sekarang.what the fish lah boleh dpt markah sgt sedikit umpama secebis zarah tahi hidung oleh kerana kesalahan bodoh dan hilang 9 markah free free je.takde mana2 abah yg setuju dgn anak berperangai careless seperti lembu mabuk seperti ini.hina dan sgt hina rasanya.
SEM INI SGT DISASTERRR TAHUUU TAKK T________________T
" Ya Allah permudahkan lah urusan hidup hamba-Mu ini. Sesungguhnya hamba-Mu ini berada di jalan yg ada 2 persimpangan. 1 utk teruskan dan satu lagi utk berhenti menung kat simpang sambil garu kepala. Berilah petunjuk Ya Allahh.. "
okebai.




1 budak nak kena tibai:
wow ini serius!!
serius betul nie!!
qutil.posterous.com
Post a Comment