THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Tuesday, September 6, 2011

short mumbling


yo yo what up and assalamualaikummmm uolls!


emm emm belum terlambat nak ckp SELAMAT HARI RAYA KANNN.okke percayalahh bahawa raya tahun ni sgt lah tak seperti berayaaa sbb baju raya pon tkdak dek kerana busyyyy ketika raya.mmg saya adalah kawan yang tidak berguna kerana terpaksa pulang awal ke melaka terchenta dek kerana ke-belungguk-kan assignment yang menimpa diri.*apakah bahasa yang kaw guna la syaiton?!*


okke this week kena submit 1 assignment PLANT MAINTENANCE.hari khamis ada test PLANT MAINTENANCE pulak.next week ade test QAQC (quality assurance and quality control).lepastu kena submit assignment oil and fats pulak.ohmaismurfffffff.


dah byk kerja pergi berjimba pulakkkk.and sekarang ketagih maen game AGRY BIRD *padahal owg laen dh khatam lapanplohbelas kali kan*

ni sume sbb hencek gg roboh pengaruh bagi men kat hengpongg diaaaaa.huh bad influence.hihi :p



moh tepek 1 gambau rayaaww rayawwwww.




menebeng bwk kereta hencek gg ghoboh utk merempit ke bdr melaka me-release tension





muka tak puas hati takde baju baru time rayaaa.HAHA








k chowww nak hadap asignment ^^





0 budak nak kena tibai: