hai assalamualaikumm! hihi.glup glupp teguk oreo smoothies se-das dua dlu amekk feel nak menaip.
erkkk.sedawa gajah dulu dan alhamdulillah .
dan apekejadah pagi2 buta dh minum oreo smoothiess?! tak ni mlm td punyaaaa lah.
ni nk habaq kat ang suma nehh.penah tak pegi coolblog stall?geraii dy comel and colourfull cam gamba kat atas nehh
*sumber ihsan dri hencekgugel*
actually before this aku tak penah pon try beli air kat stall neh.sbb tak tahu kan.kata owg tak kenal maka tak chenta.baby jeroy yg kenalkan aku ngn perempuangigi ngn kedai neh.aku ni jenis yg suke mende2 yg cm milky so for the first time aku try VANILLA OREO SMOOTHIES and of course ngn PEARL.PEARL tu bukan yg kaw dpt dri tiram tu.gilo ke ape.pearl tu mcm telo katak.jelly kale itam2.mmg sdp klu kaw dok kunyah2 dlm mulot.malas nak amek gmbau, so tepek gamba gugel je yawwww.
oreo tu blender skali ngn vanilla.pastu dy tambah telur2 katak yg dipanggil pearl.TERBAEK oh wa ckp luhh .
selaen smoothies dy ade jugak menu laen mcm yogurt,milkshake,italian soda,chocolate, ice blended, coffe, local dessert,tea and oreo.nak usha menu boleh terjah sini :)
and utk semua menu boleh tambah ngn pearl supaya anda boleh berjalan2 smbil membuat senaman mulut dgn mengunyahh PEARL comel .
dan sgt lah indah apabila bangun pagi gosok gigi dan mandi dan selepas itu duduk depan PC sambil maen angry bird rio dan glup glup minum VANILLA OREO SMOOTHIES neh.nyum nyumm.
p/s: mmg kalau maen game dan bersuka ria minum smoothies, thesis kaw tu ada pulak abah kaw nk tlg buatkan ?! =.="
till then.papai :)





0 budak nak kena tibai:
Post a Comment