hai hai assalamualaikummmmm wbt.
mood semalam penat gilababi pegi berjimba kat bandar melaka.mana lagi kan nak berjimba kat melaka ni selaen kat bandar melaka terchenta tu.btw tujuan sebenar turun melaka actually nak beli brg kat mydin.pastu alang2 menyeluk pekasam biarlah sampai ketiak masam kann.so kitowang pon menyesatkan diri kat DP pastu g jonker walk jap.ohh sebelum tu singgah hattan square cari cd installer utk microsoft office yg tah-mcm-mana-tiba-tiba-telah-terinstall-dan-menyebabkan-terpaksa-cari-installer-yg-berharga-rm599-utk-memudahkan-diri-menyiapkan-assignment.ape guna ade laptop kalau takde microsoft office hah?!!
teros pftgadnsdb%$#*&^%& <-----mencarut dlm bahasa sopan ibarat menggantikan perkataan babi kepada khinzir.bahaha :D
al kisah semalam kami(momoi dan ruby) telah membuka-puasakan diri di mekdonald.perempuan saket gg makan bubur ayam dan perempuan gemok mkn dabel-chisbeger.haha :D
budak dua ekor yg menjadi kutu rayau pd hari ini.
pastu ade sowang pompuan gilo yg mengidam nak mkn askem.pastu g beli 2 scoop askem.dgn harga rm7.90 T_T
sila menyesal skrg smbil hantuk kepala kat dindingg.
dan haruslah berposing bangga sbb mkn askem mhl nak mampos.ceitt padahal boleh beli 2 choc sundae T_T
sila menyesall lagi sekali.
si perempuan saket gg turut sama berkongsi kebanggaan makan askem mahal sambil mengembangkan rongga2 hidung.tapi seyes sdp askemm mhl nehh!
huh muka dasyat nehh.
destinasi seterusnya adalah bundle.woott woott sambar seketul baju ala ala retro yg buleh dipakai ke kelas.dan berjimba2 gedik.
lepas penat lelah berperang dgn perasaan dan bertungkus lumus dgn rakus nya di bundle,pergi ber-gintel.woott woottt sedap wohh bantai 3 round lepak kat kerusi urot nehh.
sambil mkn askem pastu tumpah2 kat tudunggg T_T
selekeh gilaaaa
syok sgt pekena kerusi urot sampai ternganga2.
wengg wenggg vespaaaaa.walaupun dh berumur duapuluhbelas tahun tapi masih terkinja2
nampak pentas ade vespa nehhh.
penat cover line dgn buat2 tak kenal si perempuan saket gg neh dgn pegi mkn askemmm jauh2.
teros terpedaya akhirnya dan turut sama menunggang vespaaaa.sila lihat baju besaw dan juga seluar besawww yg gonjeng ituuu T_T
i have no idea
okke si pendek gemok sibuk betolkan tdung beliau sbb rimas first time pakai satin shawl.yg mula2 dililit ala2 hana tajima akhirnye turn out mcm kepala sotonggg.kepala mengembang tiba tiba.actually mmg gemok tp tanak ngaku.ceittt.
pastu jalan jalannnnn.nak pegi hattan square cari kedai mac utk bertanyakan psl cd microsoft office.dlm perjalnan sempat buat self potrait.bajet model 60-an jap.
si gila yg sedang meliwat menunggang tengkuk kerbau jadian.
next destination is JONKER WALK!
jln2 cuci mata mana taw kot kott ade fotografer hensem yg bwk camera godang dgn lens POWERpuffgirl yg boleh dijadikan sugahhh daydayyyy .bahaha :D
jalan jalannn tiba tiba oundi kenceng bergetar sensor menandakan nak terkencenggg.padahal gedik nk pegi toilet betulkan tdung lagi sekali.tak phm dgn diri sndiri.dan tak phm kenapa tudung kena senget benget.
dan nahhhhh!!
couple potraiture
lahh konon nyaaaahhhh!!
si perempuan saket gg pergi menyula buntot lembu yg innocent.haha
dan selepas itu men-try-test kasut kasut.
dan selepas men-pening-kn kepala smpai mabuk habes pakcekkk sume terlanggar kami pon cri jln pulang ke rumahhhhhh.sampai rumah teros mandi on9 dan bummm tido.
till then.thanks for readingggg yawww ^^





1 budak nak kena tibai:
banyak naw dwet, kalau ekau misskol aku dah tentu aku bagi ekau free2 aje...
Post a Comment