hai assalamualaikummm.laju laju update sbb kena sambung studyyy. si gigi dh tebongkang tido.maklum lahh tgh masalahh jiwa kan sekaranggggg. sebelummm nak berceghitaaaa marilahhh tatap wajahkuuuuu sampai kaw muntah hijauu.maaflah ye,blog saya ni mmg tempat saya menebeng muka pecah rumah neh.kalau tak suka atau annoying sila lah klik pangkahh kat sudut atas sana tu ye nok.
okke dh siap tayang muka besawwwwww gabak gilababi tahap rempah alagapas meh nak cte.alkisahh minggu2 ke-puaka-an sem 5 sudah pon bermula.minggu ni minggu submit proposall utk fyp.so alhamdulillah semua nya dh settle even proposal tak gempak just 10 pages tapi hope dpt puaskan hati encik supervisor kesayangan.and then pagi tadi ade kuiz math yg agak gampangs sbb tak tahu kenapa otak aku sem neh cm loading tak smpai ke penghujungg.mungkinn banyak sgt tgk awek2 seksi kat pesbuk.mmg kalau puasa tiap2 hari tak berguna asek cuci mata je tiap2 hari.tak kira kat bazar mahupun kat laman sesawang sosial. and then esok pagi 10am ade test pulakk.test pilot plant operation 2.hell untunglahhh ade 3 chapter je.tapi jenuh gak nak kena hafal dan faham semua principle.mata dok celik tp otak dh lemauuu.tadi minum neskepe ngn roti bom dan sekarang rasa nak berak tapi takott ade momok kat jamban yg tlg teman berak sekali so lebih baek batalkan niat even bulan puasa momok dh kena ikat.okke stfu sebelum mula membayangkan hantu bungkuss.
**************************
next pasal perniagaan di bulan ramadhan.demi mencari sesuap nasi dan dek kerana perot inginkan juadah berbuka puasa yg aneh aneh terpaksa cari duet lebih utk menyara hidup.mak aihhh dh mcm dialog bersamamuu lah nok.takde lah ekceli saje je rindu nak berniaga kat bazar.tp cm busy gila sem ni kan.so ktowang wat kek batik dan letak je lah kat hostel.alhamdulillahh sambutan menggalakkan n sem ni takde byk kes owg amek tak byr cm sem sem lepas.semoga diberkati yaww hidup anda2 yg jujur beli kek batik ktowanggg.hihi macehh awk awk semuaaa :)
lepas ni buleh jual kek batik naek basikal pusing satu taman jati pulakk.hikhik :p
picture of maya karin.comel kan pakai tdung cmneh?bahaha :D
*************************
and then nak jugak tepek muka si pompuan gigi besi.gg dh berpagarrr.woott woott.heboh nak mkan ketam ball sampai ade pompuan gila kena siat kecik2 bia senang pompuan gg besi ni nak telan teros.
so till then.blog akan di anak tirikn utk sementara waktuu dek kerana ke-busy-an terlampau.
*over gilaaaa*
babai :D







2 budak nak kena tibai:
apasal kau ni cantek sangat weh :)
bahaha mana adaa edit je semuaaa tuuu.
btw thanks :D
Post a Comment