hola holaa asalamualaikummm wbt :)
ni entry tertunda yeahh dan tanpa gambar.hal ini kerana laptop kesayangan shaye buat hal dan perlu di repair.mmg tahun 2011 tahun puaka hendak nya.apabila semua harta benda memerlukan dan meminta2 wang untuk di servis dan semua sugar dadaay sugar daddy on dh tak mampu nak menyara anak ikan yg gemok seorang ini T___T
oke nak cerita neh shaye dh berhenti kerja! woott wottt boomm bommmm bunyi bunga appi .emosi kaw kan nyahhh.dan hari akhir bekerja sgt lahhh like shit sbb disimbah dan dimandikan dgn air mop dan air basuh pinggan mangkuk yg dh dieram tak taw dri bila tahun punya.dh la kena siram pukul 1030 mlm.and i was like omaigod sejuk gilababi okayyyyy! HAHA pdn muka abg amy pon kena siram secara tak sengaja.hihi
cerita dy mcm nehhh.dh pukul 10 bos dh suruh buat closing.pastu aku cm pelik jugak lah sbb kenapa cm awal lak.aku pon lalala lah seronok sbb konon2 dpt balik awal.bos pulak semangat nak belanja makan.woott woott sempena perpisahan lah konon nya.
tepat pukul 1030 mlm
siraj:heyyy adek.mari sini masuk dapur ada makanan.
aku:makanannnnn?!
lepastu buat muka gedik sbb KONON KONON dpt mkn pree lagi lepas makan nasik lemak ayam goreng bos belanja.ohh minaci kesayangan bos india pon berhenti kerja hari yg sama ngn aku.
so minaci tu pon masuk kitchen gakk sama ngn aku.pastu abg amy soh dtg kat freezer sbb KONON KONON nak kua kan makanan.
tgh syok syokkk selongkar freezer sbb igt ade cheese cake freee ke tiba tibaaa~
SUPRISEEE!!
sial betol! dorang dh standby ngn air sorg 2 bekas.woahh cilaka nehhh.cari perlindungan belakang minaci.tanpa belas kasihan aku kena mandi ngn air bau gampang.
lepas dh basah lencun terpaksa tumpang mandi kat uma minaci dan terpaksa sengaja basahkan kereta bos.haha pdn muka.pastu lepak mkn dan shisha-ing kat botanic cafe and then balik.driver dh mengantuk smpai terlepas simpangg umah aku.hoho.
btw thanks bos and semuaaaaa! will miss u all :')




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment