fuhh kena gerak pergi kerja awal.pukul doblas maybee? sbb rodblok sana sini yg boleh buat hati panas dan bakar darah.lagi pulak utk owg yg panas baran bila berjalan dln keadaan yg sesak mcm aku neh.what the fish on the shit betol lahh!
oh btw surat oghenn unikl bru smpai kelmarin.dan ramai yg ckp dh lmbat bayaaaaa.oii cikruby! mana adaaa laaahhh der.belom boleh registerr sem lagii ponn.haha lu bikin wa gelabahh sajaaa maaaaaaa.
and gara gara perhimpunan haram jugak lahhh mlm tadi jem terok di merata rata tempat.hencekk gg ghoboh pergi summit gerak pkul 6 lebeh smpai sana dlm 9 mlm.wah wahh pergi mkn angin ye bangg?hikhik.smpai 3 rodblokk abaq ang! passtu pastu aku otw nk balik teje untunglaaaaaahhh jln aku clear tp jln yg berlawanan ngn aku jem pnjg berjelaaaaaa.klu owg terciret tak tahan nak balik uma mmg abesss tercemar kereta wa ckp luh.
pastu pastu smlm bos sbh tak habes2 bahan aku (sbb dh 2 hari dy tak dtg kerjaa)
dialog dlm loghatt sabahhh:
bos: sudahh lahh kena pakai apron warna merahhhh.haihh patriotikk sungguh org selangor di tempat kerja akuu nehh.lepasss tu aku baru ndak ada 2 hari si minah gengster sudah pandai bermekappp.
aku: cilakak bos!terpaksaaaa lahhh.igt aku hadapp ke nak tgk muka sendiri kat cermin smpai stengah jam sbb asek senget2 je pakai eyeliner?!
pastu tetiba ade awek lalu.and mcm biasalahhh klu aku yg hormon tak berapa stabil ni mmg pantang nmpak awek seksi and cun teros mata bedesuppp! haha :D
bos: tgk tuu awek ! awek!
aku: mana bos manaaa? ceitttt mcm pontianak muka harap seksi je bosss.low class ah taste bos neehhh!
pastu dgn muka mcm kucengg sembelit tersengih2,
bos: klu dy mekap siket mungkin cantek kott. kan kan?
aku: what the fishh on the shitt punya boss! HAHA
p/s: jgn hari ni aku kena tahan kat rodblok sbb pakai baju kuning sudahhhh. SUSPEKK NAK PERGI PERHIMPUNAN BERSIHH. ceitt perhimpunan sekolah dlu pon aku ponteng apatah lagi nk g perhimpunan haram.kihkih :p
oh btw, MOMOI PRELOVED STORE hupdateeee sudahhh bhaaa ^_^




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment