korang penah tak pegi cari keje kan pastu bila dh apply isi borang kan pastu dowg call kaw dowg tanya kaw pakai tudung ke tak.hell yeahhhh DISKRIMINASI MENJATUHKAN AKU.teros nyanyi lagu bunkface kann.mostly kedai kedai kat jusco tu espeacially takkan amek melayu yg pakai tudung kalau amek pon mesti dy suruh free hair.and ape kejadah nye kaw pegi apply keje kat kedai roti,manager suruh kaw free hair?lorhh =.="
kang klu rambot gugor masuk dlm roti pastu customer tak perasan termakan pastu tercekik pastu mati macam mana?ha kan dh jadi kes.nak harapkan topi ceno'et yg cover ambot yg tak seberapa nak fully cover tu.ceitt mcm pinjam songkok adek kaw pegi mengaji ade lah.
so mcm agak tak berpuas hati lah kat sini.lagi2 kaw pegi gift shop pastu dy nak kaw boleh ckp bahasa cina dan inggeris.waklu.kita duduk kat malaysia lagi pulak cm aku ni ha owg melayu and MOJORITI yg duduk kat malaysia adalah ORANG MELAYU TULEN DAN TAK BERAPA NAK TULEN so wht the fish in the pond lah nak kena fasih berbahasa mandarin pulakkkkk? =.="




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment