muka mcm hati kering tapi dlm hati ada taman.serius rindu umah gilababi.nak balik.
kalau boleh nak tido letak sabun dettol kt hidung.tapi kang air liur meleleh atas sabun bgn tido teros bebuih2.HAHA.teros beli sabun dettol so that tiap2 kali mandi mesti ade rase mcm tgh mandi kat umah.
kalau boleh tiap2 hari nk mkn nasik goreng ikan masin.sbb rse mcm tgh lepak ngn ayah.
kalau boleh tiap2 hari nak kol ayah ngn acik sinar so that dpt bergosip sama sama.
kalau boleh tiap2 hari nak wallpost kat abg2 so that dpt bergaduh.tapi abg dh deactivate pesbuk.
kalau lah boleh balik rumah :(




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment