helloo helloo semuaaa salammm.
mmg besawang mawang pawang belog ni.tak berhupdate.but mmg takde sape kesah pon hupdate ke tak.ai tak femes smpai ade owg nk requestt "youuu tlg lah hupdate,ai rnduuuu".
btw lately cm dgr byk rumors yg ramai owg nak betunang.woahh congrate awak awak semuaa semoga berkekalan ke anak cucu.eh dh mcm wt ucapan tahniah anda telah berkahwin dan mendapat kerja tetap menjadi bibik dan pengurus kilang buat anak sepenuh masa.bahaha :D
back to the topic,sem 4 sem paling kusut masai.yeahhh sampai nak sikat bulu idong pon tak sempat.nasib baek bulu idong ai bukan jenis yg memanjang tanpa hala tuju besepah2 dan yg penting tak perluu di terimmm.aww ai laikkk youuu.
lab report seminggu sampai 3 , assignment mmg semua subjek nk kena wajib bagi asignment pulak kan.tak kira lagi mini projek.ohh-emm-jayyyy.tak cukup tgn .kalau lah aku boleh menaip dan menulis guna kakii.tiba tibaa.hihi :b
entry bejimba ngn roomates baru pon tak sempat nak letak gamba and merapu bagai kat belog ni.tkpe lah.who cares kan?cukup lah letak gmba kat pesbuk bagai.kalau boleh nak upload seratus puluh ribu gmba bia owg muntah hijau juling mata tgk.
tapi apakan daya nak jugak gedik sumbat gambauu kat sini.layaaaannnn..
-
-
-
-
-
this is my new roomates.kak ella n kak madi.yg peah yg tdung cm balik haji tu takyah kenal kan sume dh kenal.my bff JABIDAH :)
ohh yeahhh skrg aku mmg suke pakai inner syiria cmtu.even nmpk muka cm pau telebih naek tapi selesa nk pakai spek takdelah tdung jadi senget2 or kembang pastu serabai mcm mahyun -.-"
okke sampai sini je dlu.got to go to krohh krohh.sbb tomorrow class pukul 8 dgn mdm farawahida yaww.dnt play playy dy sgt grg tapi baek.hihi bodek bodek siket.gudnytee yawww ;)




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment