1.Apa benda paling penting dalam hidup korang ?
makanan.tkde mkn wa mati woo!
2.Benda terakhir korang beli guna duit sendiri ?
tiket bas nk balik uma lepas tgk cite ngangkung kat jusco bukit tggi.
3.Dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti ?
nak kawen kat a famosa boleh tak?nk besanding bwh bunga api mlm2.wow! tema garden kott.looks nice n sweet.heii otai otai pon nk gak kdg2 geli.sekali seumur hidup beb ! :b
4.Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
yup.almost 3 yrs :)
5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
smpai satu tahap dy dh tanak kat aku.wow! setia tak?bahaha.
6.Dimana korang selalu jumpa kekasih korang ?
selalu ke?jrg jumpe but mostly lepak maple ngn dy.haha
7.novel/buku/majalah terakhir korang beli ?
erkk.tak igt dh lah.
8.Apakah nama penuh korang ?
siti shafiqah ameera bt sharifuddin
9.Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lagi mesra ?
my dad :)
10.Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup ?
emm nk jumpe my future hubby skrg buleh tak?awww gatal nah
11.Adakah korang basuh baju sendiri ?
klu tkde mesin basuh,HELL YEAHH LAH.takkn nk soh bibikk kott.
12.Di mana tempat yang korang betul2 nak pergi ?
jepun
13.Pilih salah satu , peluk atau cium ?
peluk
14.Beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang ?
erkk slalu betuka stail rambut.suke fashion n make up (totally different with me yg selekeh) n she's my cuzzin yg plg rapat.
15. 5 benda korang sayang sangat dalam hidup korang ?
bendaaa? laptop, handphone, shinbi, salleh and perfumee.
16. 5 lagu korang suka dan selalu dengar ?
skinny genes-eliza doolittle
the do-stay just a little bit more
go home-eliza doolittle
back to front-eliza doolittle
grenade-bruno mars
yeahh currently addicted dgn lagu eliza doolittle n bruno mars ! ^^
17.Bila tarikh lahir korang dan korang sambut besday kat mana tahun lepas ?
1 november every year.emm last year celebrate with family n also with one of my bestie kat hotel nikko.
18. 7 orang blogger korang nak tag ?
nk jadi gilakuasa buleh?
nak tag ain ransom
and also
haha to my dearest followers,anda semua telah di TAG !
19.Cerita sikit pasal blogger pertama korang tag ?
emm start kenal ngn dy time MSR kat micet.group laen2 but aku group 9,dy group 8.slalu beratur sebelah2.n then tah mcm mana ade jodoh dpt satu kelas.aku knl dy sbb nme ayh dy.sbb ramai sgt ain tyme batch ktowang.so nk knl ain yg mana satu kena recognize name ayh la kan.n then kebetulan cuzzin dy satu skola ngn aku dulu.ktowang mmg nkl klu dok same same.yeahh sanggup ponteng kelas general chemistry semata mata nk pegi bzr ramadhan.hee thts all.klu nk cite pnjg bejela buleh buat novel ;)
1 budak nak kena tibai:
HEHEHEHEH! tengs! nanti aku nak buat jugak lahhh! :D
Post a Comment