THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Tuesday, December 14, 2010

hot chicks



malaysia ni tak lama lagi boleh di naik taraf jadi malaywood.ala2 hollywood.yelahh skrg malaysia dah di banjiri dgn ramai pendatang2 luar negara macam2 bangsa.banggla,endon,nepal,myanmar.wahh tak terkira.tak kurang jugak negro(pak itam) n owg arab.baru2 ni dlm harian metro ade kes owg arab yg amek kesempatan meraba perempuan dlm train.oo emm gee takot doh.aset kena raba.ouchh! sentapp nyahh.pastu kalau tgk dress up masyarakat espeacially perempuan n paling mkn dlm bila tgk owg melayu dh mcm mat salleh.pakai baju tak cukup kaen.wehh baju tak ckup kaen mhl woh skrg neh.kalau google artis malaysia n klik images mesti byk kua gmba2 seperti berikutt.


jeng jeng jenggg..



moh kita cuci mata


nita.ex nye si zahid.oo emm gee.malu lah spare tyre mcm bangglo mewah


laki 2 eko tu mesti gigel lutot punyeee


ohh mann! aku suke gila fazura neh.cutee.but kat sini sexayyyy gilakvavayy


yeahh sape tak kenal si kaki capap.fasha sandhaa.halloween time.


wow! dh buleh buat part time jadi dancer utk tarian gelek.m'sia belom ade lagi


betty benafe.eh macek ni bukan dh hajah ke? errk -.-"


gamba yg menggemparkan m'sia.wahh.sensored lah.kang ade yg copy paste buat wallpaper.klu nak pegi cari kat google weh.blog aku tak bleh nak right click.haram!haha




haihh.dunia duniaa.artis m'sia terikut2 ngn budaya barat.anak2 remaja jadikan artis sbgai idola dowg.boleh nak dijadikan idola tapi berpada padalah.pakai baju tak cukup kaen smpai nak tayang aset2 baekk punye tu.seronok owg cuci mata.bila dh kena rogol ke raba ke dlm train tak pon kat lorong2 gelap taw pon menyesal.tapi tak guna.kalau amek hana tajima jadikan model tkpe gak.sape kata bertudung tak boleh jadi femes?tak boleh bergaya?dunia dh maju weh skrg ni.dh nak patah balik pegi zmn batu dh pon.yelah owg zaman batu kan tak pakai baju.pakai skrit pendek tutup ngn daun2 je.tapi skrg ni up-to-date siket ah.pakai kaen.tapi snteng.


ohh btw,harga barang minyak sume dh naek.tapi loan mara tak naek ke?hihiblogger-emoticon.blogspot.com


0 budak nak kena tibai: