THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Friday, October 22, 2010

special edition


mari ramai ramai wishh hepi hari tambah setahun n hepi hari melihat duniaaa utk abg din! ehe.abg din faci aku time MSR dulu.beliau mmg sempoi pale mmg masyuk ah.kitowang klu lepak sehari suntuk mmg ade je mnde nk di gosipkan.bukan gosip liar kayh!bermula ngn MSR pastu RSBS.n now dh jrg aku nk g join aktiviti2 micet an.tp kitowang still menggilos mcm dulu klu jupe.
blogger-emoticon.blogspot.com



ni gamba cilok dri FB kayhh.sbb gmba2 kitowang sem lepas kat dlm laptop lame.n memandangkan laptop lama kat ICU so gmba ni je la yg mmpu aku semak kan kat page aku neh.eheh abg din jgn mrh eh.jgn saman shayeee!blogger-emoticon.blogspot.com

eh beliau still SINGLE n sedang MENCARI bakal2 aweks yg somel2.sape nk isi borang buleh contact saye ye ;)



lastly,smoge abg din..

::cpt dpt jodoh! haha t kenduri kawen jgn lupe jemput! den nk dok kat meja VIP sebolah pengantin.den tak kiro!

::smoge dpt degree ngn result yg gojes! keje dpt gaji besaw2 so leh bnje adek2 angkat dy neh(ehem2 bajet adek angkat abg din jap) mkn kat seoul garden!

::pastu nk ckp t kitowang bnje abg din mkn kat kedai bapok tu aw.tpi kena tggu cukup bulan ah.memandangkan seoul garden jaoh n ekonomi negara tak begitu mmberangsangkan.

okke then.kang nk merapu pai esok tak habes! sok ptg den ado test elektrik! aiyoo blaja elektrik pai kepala cm kena short current.padahal tak susa mana pon.tu la ponteng lagi kelas hencek hakim =.="



0 budak nak kena tibai: