3 chapter utk 2 jam punye test.DAMN! sgt menyeksakan.apatah lagi tkde klu soalan ape yg kua test nnti.omaigod!!
kaw tak rase mcm otak kaw saturated gilababi pastu rase cm nak meletop pastu rase cm wayar2 dlm otak kaw dh begegar2 dlm kadar 90 decibles n then ia nya buleh menyebabkan pekak kekal.ohh sgt tipu.bila otak tededah kpd hazard yg berpanjangan, maka mentality akn terjejas serba sedikit dan buleh menyebabkan unconciousness selama setengah hari.k fine! esok aku nk tdo tak hengat punye sbb minggu dpn ade lab test transport process pulak! n presentation intreperneur,electric n transport process jugak.tengs miss n hencek hakim serta hencek mustapa kamal sbb nk bagi markah extra dgn wat presentation.tapi tlg lah jgn buat time subjek laen ade test! n dlm masa terdekat! sbb otak tak sempat nk recharge balik pastu dy fullhouse ngn subjek2 laen pulak.otak tak sempat nk tuning dulu pon.huh!die die die!

hal ini kerana bila otak terpakse beroperasi secara berterusan dan safe work permit tak lagi menepati syarat2 dan tempoh masa yg di tetapkan,maka safe work permit utk otak perlu di kemas kini dan safe work permit yg baru hendaklah di buat.tetapi, apabila otak yg di inspect tidak menepati syarat2 yg telah di tetapkan oleh badan2 tertentu(iaitu jabatan amoigila amoi gendut),maka safework permit tidak dpt di keluarkan utk hencek otak.

kaw tak rase mcm otak kaw saturated gilababi pastu rase cm nak meletop pastu rase cm wayar2 dlm otak kaw dh begegar2 dlm kadar 90 decibles n then ia nya buleh menyebabkan pekak kekal.ohh sgt tipu.bila otak tededah kpd hazard yg berpanjangan, maka mentality akn terjejas serba sedikit dan buleh menyebabkan unconciousness selama setengah hari.k fine! esok aku nk tdo tak hengat punye sbb minggu dpn ade lab test transport process pulak! n presentation intreperneur,electric n transport process jugak.tengs miss n hencek hakim serta hencek mustapa kamal sbb nk bagi markah extra dgn wat presentation.tapi tlg lah jgn buat time subjek laen ade test! n dlm masa terdekat! sbb otak tak sempat nk recharge balik pastu dy fullhouse ngn subjek2 laen pulak.otak tak sempat nk tuning dulu pon.huh!die die die!


hal ini kerana bila otak terpakse beroperasi secara berterusan dan safe work permit tak lagi menepati syarat2 dan tempoh masa yg di tetapkan,maka safe work permit utk otak perlu di kemas kini dan safe work permit yg baru hendaklah di buat.tetapi, apabila otak yg di inspect tidak menepati syarat2 yg telah di tetapkan oleh badan2 tertentu(iaitu jabatan amoigila amoi gendut),maka safework permit tidak dpt di keluarkan utk hencek otak.

okke dh.nk release tension je gomolgomol ngn belog mucuk ni ha.nk sambung studyy pastu nk mndi nk makan.pastu g management a famosa nk hamek sticker klu tak tak leh masuk umah.pastu nk g bejuang mati matian utk test safetyyy! gambatte kudasaiiii!! warghhhhh!
balik nnti tak sempat sampai umaaaa----->>

balik nnti tak sempat sampai umaaaa----->>





1 budak nak kena tibai:
sempat bloggin uh.
Post a Comment