keranamu workshop.hari ni pagi kitowang satu uma ponteng kelas intrepernour(tak taw eja) sbb malas gila nk pegi.cikruby tido tak hengat dunia pastu aku lak ciret biret sbb sahur makan tomyam n telo goreng yg ade cili padi terbaek pedas gila babi.eheh excited nk gtw sume owg.eh aku tak habes puasa ganti lagi.macamane nehh? oh oh mai god ! <--- nyanyi lagu OMG . pastu dtg micet pukul 10 sbb ade class workshop.mati2 igt briefing je.tup tup dh start wat lab da.hampagas betoi.dh la lambat pastu parking kat blakang lab tempat staff.abes lab awong kena garii !!kena rantai.kesian kat awonggg.mmg brkaliber ah pak guard yg kunci kn awongg tuh.haihhh dh la puasa pastu kena pegi pondok guard.dari pondok guard kena naek pegi admin.jumpe hencek osman.buat muke seposen ckp kereta kena gari.naseb baek tak payah bayar saman.dh la poket kering kontang.mmg makan megi kerat 4 ah kalau kena bayar 50hengget an.
cerita pasal workshop.hari ni kitowang punye 1st lab kena cm spanar ke hape tah name mnde alah tu ha.kena gergaji besi , kikis besi, potong2 ,ketuk2.mak aihh esok kalau abs study takde keje,aku leh ah bukak bengkel sndiri ngn cikruby.eheh.dh la panas,ngn condition lab yg ramai gila student.mak aihh mmg boleh bakar darah.
meh tgk wajah2 menarik yg jad mangse candid nehh.

cerita pasal workshop.hari ni kitowang punye 1st lab kena cm spanar ke hape tah name mnde alah tu ha.kena gergaji besi , kikis besi, potong2 ,ketuk2.mak aihh esok kalau abs study takde keje,aku leh ah bukak bengkel sndiri ngn cikruby.eheh.dh la panas,ngn condition lab yg ramai gila student.mak aihh mmg boleh bakar darah.
meh tgk wajah2 menarik yg jad mangse candid nehh.




next story: PERIHAL STOKIN. HAHA.begong si minah neh<---identiti dirahsiakan.sbb kan lab shoes minah ni besaw godang,dy mengambl keputusan utk pakai stokin 2 lapis ! haha comel je kaki dy mcm owg baru lepas accident.mcm owg dlm pantang pon ade gak.eheh.






0 budak nak kena tibai:
Post a Comment