korang penah makan kueh talam tak?sedap kan?aku sukee.tapi aku tak suke ngn owg talam dua muka.depan cakap laen blakang ckp laen.ape motif kaw?n ape masalah kaw?tak puas hati ?meh settle.haihhh budak sekolah lah you neh.menyampah ai.ai kalau boleh tak suke taw nak emo emo kat sini.tapi you ni macam bitch tahu? ehh takk you ni kaum bawah siket dari bitch.you tak suke dgn ai,tak payah nak menyebok2 hal ai lah.ai tak suro pon.tak payah nak jual minyak sana sini. lepas tu takde owg layan nak emo emo pulak.you pegi maen jauh2 boleh tak ? eheh menyampah lah tgk you neh.emm btw,ai bukan bajet hot tanak appear on9.maxis babiband ai ni dh kena sumpah jadi maxis sesiputband.so kalau nk chatbox kat FB tu mmg cm gampang lah kan.ai ni bukan penyabar owg nye.kalau Fb tu stuck stuck kang laptop ni elok2 satu boleh jadi dua.boleh bagi kat you satu.you nak? ai bagi pree . FUCK lah kaw. bulan tgh mengambang tlg jgn cari pasal ngn ai boleh ?
6 Pesanan Nabi waktu IJtimak?
3 weeks ago




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment