THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Thursday, July 1, 2010

randomly



haihhh tadi tyme mkn durian byk lak idea yg mendatang utk aku carutkan dlm belog neh.pastu bile mana pale aku dh wengg(dh taw takleh mkn durian,nk mkn gak.pdn muka kaw)aku teros lupe ape yg aku nak carutkan.blogger-emoticon.blogspot.com

loadinggg..




loadingggg..



emm senior micet baek2 kan.ade je senior yg nak bg contoh lab report,nak bagi advice.mcm taw taw je aku tgh tekontang kanting.haha.ni yg nak syg micet lebeh neh.lagi2 sejak2 yuran tak jadi naek ni kan.oh ohh i lebiyuuu lah micet.muah muah sama lu derk !
blogger-emoticon.blogspot.com


ohh tht day kan aku hanta mmbe g klang central,aku dudok2 kat tempat tggu bas tu.bas dtg pukul 5 tapi pukul 3 lebih kitorang dh tepacak kat situ sbb takot tiket takde.biase lah bila dh duduk tempat2 awam mcm tu,mata ni confirm melilau cari mangse utk di jadikan bahan kan kan.1st,pasangan couple yg mcm gila kurang kaseh syg.si perempuan bertudung n lelaki muka biase2 je la.haihh betol2 menjatuhkan air muka perempuan bertudung yg laen,kat tgh2 tmpt awam tu boleh pulak dowg bantai bermadu kaseh.si perempuan baring atas riba lelaki pastu lelaki tu pulak baring atas riba perempuan.klu ye pon sangap,kaw cari lah mane2 lorong gelap kaw buat ape kaw nak.so tht takde lah owg sekeliling yg ade kat situ kena menjamu mata tengok aksi2 gedik kowang tu.aiyooo yennadei lah.ye,taw kowang rindu lama tak jumpe pastu nak hnta awek tu balik lak kn,mesti la konon2 nak cipta kenangan manis kaw dan aku watdefak watdefak sume tu kan.tpi tlg jgn lakukan di tempat2 awam.


lepas tu ade sorang minah neh,melayu kott.pakai skirt pendek pastu londeh.trend baru kott.nmpk lahh longkang bntot dy,klu puteh gebu syok gak lah aku nk cuci mata.ni hitam mcm berdaki.woahhhh aku lak naek sgn tgk.pastu boypren dy tgn tak habes2 nk menjalar je mcm pokok peria.mcm pacat memanjat pon ade gak.haihhh.

IT'S PUBLIC YOU KNOW ! tlg lah faham.
blogger-emoticon.blogspot.com


okke ni ape kes pulak? woahhh HOT syialll pakai g string lagi beb.lu tutop atas tapi bukak bawah.ape la yg best sgt pakai g string neh? serupa tak payah pakai spende.teselit je kat celapong<---celah punggong(shortform).


eh eh korang perasan tak kat playlist aku ade lagu the beatles.sila tekan next klu nk dgr(kat playlist tu).one of my fveret tuh.oh oh i suke the beatlesss! jiwa oldies bai.mane nak cari t shirt yg ade gmba band the beatles,metallica sume tu ha? i want it so badly.sape taw mane nak beli on9 t shirt2 cmtu?
blogger-emoticon.blogspot.com


0 budak nak kena tibai: