THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Wednesday, July 21, 2010

pertukaran kelas


di sebabkan aku lambat register subjek kat e citie,so aku ngn ruby tak same kelas.naseb baek shikh nk tuka kelas ngn aku.eheh syg kaw lebeh sket ah.aku hangin betol ngn pekerja kat asra tu.owg dtg tercongok punya lah lama,dowg boleh pulak dok sembang sembang mcm takde owg yg tgu kat depan mata dowg.naseb baek lah yg keje tu sume makcek2 kalau tak mmg dh kena se das dua pluru berpandu afrika.


n then balik kelas tadi aku n housemates pegi pasar malam kat tmn naning tu ha.dowg beli nasi lemak kukus.aku beli yongtaufoo je sbb pagi tadi dh mkn nasi lemak kat kafe staff.mak aihh.tak smpai sepuluh ketol mende fishball sume tu yg aku hamek,dy charge RM5.50.kepala lutut dy.dh la mende2 alah tu sme mcm dh lama.fishball rase masam.what the fish in the pond lah kan.baek aku pegi beli nasi lemak je.hishh.boikot yongtaufoo kat melaka ! n naseb baek bel air dlm plastik.lagi byk.boleh tuang dlm 3 cawan.kalau beli cawan siket je.minum satu cawan dh habes.woahhh saving bai.



korang perasan tak mostly dlm belog ramai2 bloggers mesti ade entry emosi pasal dowang kena sound hebat ngn para readers kan?hidup bloggers ni mmg teracam ke hape?ke sebab owg tak puas hati aku wat screenshot?eheh sory la beb.tapi kalau ikot logik,cuba kowng piker,mnde yg aku publish tu sume adalah mende yg kowang paparkan kat public.so aku tak salah n mende tu dh mmg ade kat public.aku tak ceroboh sape2 punye privacy.okke ? chill sudah.yelah, aku tak wat dh screenshot2 tu.tak suke ah nak gdoh2.



short note to ANONYMOUS:JGN IGT AKU TAK BOLEH TRACE UR LOCATION K.
blogger-emoticon.blogspot.com




0 budak nak kena tibai: