THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Sunday, July 4, 2010

my addiction


aku ketagih.klu satu hari tak dpt tgk mnde alah ni aku boleh gigel bai.haihh tak taw la hantu ape dh sampok aku nehh.aku tak taw nk buat ape lagi neh.mmbe aku ckp aku kena buatan owg.soh g jumpe dukun tapi aku tak pecaya dukun melesia neh.mehh tgk aku rase pasneh kowang pon kena gak buatan pompuan neh.




woahhh santek kan awek neh?name dy alyssa bernal.aku dh jadi ketagih ngn dy apabila hencek gg robohh bg link kat aku.muke awek ni tak tumpah mcm vanessa hudgens tapi wa brani ckp ah suare dy lagi terbaek lahh dari vanessa hudgens.n yg paling penting lesung batu kat pipi dy tu wat dy nmpk sgt gojesss lahh comell gilakk.oh ohh aku jatoh chenta ! (aku dh ckp,aku suke pompuan santek kowang tanak caye).haihhh.layannn video ni.klu tak puas tgk dy nyanyi searck kat youtube ade 70+ video dy upload kat youtube.aku dh donlod 70%.haha.


next ! my second addiction ! pasangan adek beradek audrey n gamaliel !




yg ni pon powehhh beb ! sbelum tdo dgr dy nyanyi boleh bwk ke mmpi.GAMALIEL ! i lebiyuuuu ! haha.ehh hencek gg roboh jgn marah ye.kaw tetap di hatikuuuu ! ecehh maaf iklan panaja jap.haihhh.yg ni pon aku dh donlod byk video2 dowg.aku kagum tgk dowg sebut poker face laju2.sbb aku tkleh sebut nnti tempias.haha.ehh nak tgk dowg nyanyi poker face tgk kat youtube ye. ;)


n this is my biggest addiction !



ups wrong person ! ni idola aku.haha



haa ni lah die si hencek gg roboh.dy bukan tkde gg tapi tahh saje suke nak kutok dy.
haha.
blogger-emoticon.blogspot.com


2 budak nak kena tibai:

star itu bintang said...

yeah . penah dengar dah . and they gila awesome .

amoi gendut said...

yup yupp gimme fivee !!
sukeee dowgg.suare paling gojes lahh >.< !