aku confirm pagi tadi ramai yg bangun lambat pegi keje pon lambat.bah kan mesti ade yg amek cuti sbb tak larat nak bukak mata.ni sume gara gara hencekk FIFA WORLD CUP.oyehh .
naseb baek pintu bilik aku ni kalis bunyi.eh tak bape nak kalis sgt ah.tapi yg penting kalau aku kentot atau sedawa badak,owg kat lua takleh dgr.tapi kalau aku dok bergayut tepon ngn hencek gigi roboh,aku rase jiran sebelah aku boleh dengar aku gelak mengilai2 sambil menumbuk2 perot si salleh(ehh perot salleh lembik tak pejal mcm perot aku).maaf hiperbola jap.
abg n bapak aku punye lah semangat dok ngadap tibi mlm tadi.dua owg dh macam 20 owg punye bersorak.dowg buat uma neh mcm stadium.haihhh naseb baek lah mlm tadi pon aku mmg tdo lambat.layan gedik ngn hencek gg roboh.HAHA.kalau tak mmg aku sumbat tibi tu dlm pusat dowg bia pewot dowg jadi 4 segi.woahhh kejam.
manusia ni suke ikot trend kan kalau korang perasan ah.kalau owg ramai sebok ngn fifa sane fifa sini,dy pon sebok nak berfifa bagai.yg tak penah tgk bola pon tibe2 buat status cite sane sini pasal bola.haihh annoying pulak kadang2.pelik pon ade.ade jugak yg sebok tgk bola sbb boypren gila bola.padahal kaw tgk nganga leleh air liur bukan kaw paham pon game tu.eheh kesian kat hencek gg roboh.sbb bila dy cite pasal bola aku ternganga2 pastu aku hangguk2 tanda tak paham.kalau membe2 lak cite pasal bola,aku buat bdo tuka topik tanye dy "pagi tadi mndi pakai selipa jamban kale hape?" eh eh.

naseb baek pintu bilik aku ni kalis bunyi.eh tak bape nak kalis sgt ah.tapi yg penting kalau aku kentot atau sedawa badak,owg kat lua takleh dgr.tapi kalau aku dok bergayut tepon ngn hencek gigi roboh,aku rase jiran sebelah aku boleh dengar aku gelak mengilai2 sambil menumbuk2 perot si salleh(ehh perot salleh lembik tak pejal mcm perot aku).maaf hiperbola jap.

abg n bapak aku punye lah semangat dok ngadap tibi mlm tadi.dua owg dh macam 20 owg punye bersorak.dowg buat uma neh mcm stadium.haihhh naseb baek lah mlm tadi pon aku mmg tdo lambat.layan gedik ngn hencek gg roboh.HAHA.kalau tak mmg aku sumbat tibi tu dlm pusat dowg bia pewot dowg jadi 4 segi.woahhh kejam.
manusia ni suke ikot trend kan kalau korang perasan ah.kalau owg ramai sebok ngn fifa sane fifa sini,dy pon sebok nak berfifa bagai.yg tak penah tgk bola pon tibe2 buat status cite sane sini pasal bola.haihh annoying pulak kadang2.pelik pon ade.ade jugak yg sebok tgk bola sbb boypren gila bola.padahal kaw tgk nganga leleh air liur bukan kaw paham pon game tu.eheh kesian kat hencek gg roboh.sbb bila dy cite pasal bola aku ternganga2 pastu aku hangguk2 tanda tak paham.kalau membe2 lak cite pasal bola,aku buat bdo tuka topik tanye dy "pagi tadi mndi pakai selipa jamban kale hape?" eh eh.




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment