AMARAN: ENTRY PANJANG BERJELA2 MACAM BUKU SEJARAH FORM 4 YANG AKU TAK PENAH NAK KHATAM.SILA BUNTANGKAN BIJIK MATA DAN MENAHAN KELOYAAN TEKAK.ENTRY PALING BYK TULISAN DAN GAMBAR.kotttt.eheh.
PART 1 SEM SATU
eheh mula2 masuk MICET.ecehh.aku lah budak paling baek skali wa ckp lu.konon2 baek ah.pijak semut , semut tak sempat ngucap.ahah.lepas register owg sume sebok nak kua kan barang dari kereta,sebok check in hostel MICET yg bertaraf 5 bintang tu,tapi aku?hee cari kafe dulu.makan wehh.lapa.mane tak nye,pukul 730 pagi dh gerak dari uma.punctual lah konon.tanak sesak2 time register.pegi kafe,time tu bermula nye cerita AKU DAN PAKYA.eh tak,aku tak kenal sgt ngn pakya time neh.aku paggel dy pakcek je.baru masuk an,tak kan nk huha sana sini kott.
dh lepas makan,mula lah memerah keringat mendaki puncak hostel.tkde lah puncak sgt.tingkat dua je pon.saje nak masukkn unsur2 hiperbola mcm jawab soalan sastera SPM dulukala.terasa muda tibe2.masuk bilik ,time tu roomates aku tgh sebok kemas2.yg aku terpinga2.dpt katil tepi tingkap lak tu.naseb baek mlm2 macek jual nasi lemak tak dtg.dy taw aku tak mkn tgh malam kot.hehe.mula2 cehh buat baek ah salam ngn sume owg.aku ni an mmg mesra alam.pastu tnye name sume dari mane,aku lak punggah barang masuk almari sume.adehh barang byk pulak tu.hampeh tol.pastu dok sembang ngn budak batch aku(abi).lagi 2 owg roomates tu ex micet,degree.sume dlm bilik tu budak food.aku sowg je process.yg laen dri yg laen tu yg best(bpe byg 'yg' lah =.=").baru bpe jam masuk,aku dh boleh sembang kencang ngn abi.abi siap mintak pinjm karangan yg mara soh wt tu beb.naseb baek aku ni baek hati bg dy pinjm.dh la karangan tkleh blah.tatabahasa kelam kelibut.pedulik hape,jnji ade wat cukup syarat.
pastu mlm ade pejumpaan kat DK2.orientasi bermulaaa.adoyaii.aku ngn abi time tu mcm dh kenal bepuluh tahun.gelak tak berenti.owg dok bg ceramah kat dpn,kitowang doh tekukuk kikik gelakk.dh la dok depan skali.
pastu esok nye mmg tiap2 pagi kena bangun awal.smayang subuh bejemaah sume.dh la tdo lmbt.aku bab bgn awal ni mmg masalah utama aku lah.lagi pulak mlm tdo lmbt.kitowang owg 1st(aku ngn abi)yg name tag kena rampas n markah group kena tolak sbb bgn lmbat.haha dh bgn dh mandi sume boleh bantai tdo balik.kitowang laen2 group tapi slalu nye dok dekat2.lepas mkn je bekepit ah.kamceng tak hengat punye.sampaikan owg igt kitowang satu skolah dulu.kitowng iye kan aje.haha.sorry kowg kena kenceng.
eheh mula2 masuk MICET.ecehh.aku lah budak paling baek skali wa ckp lu.konon2 baek ah.pijak semut , semut tak sempat ngucap.ahah.lepas register owg sume sebok nak kua kan barang dari kereta,sebok check in hostel MICET yg bertaraf 5 bintang tu,tapi aku?hee cari kafe dulu.makan wehh.lapa.mane tak nye,pukul 730 pagi dh gerak dari uma.punctual lah konon.tanak sesak2 time register.pegi kafe,time tu bermula nye cerita AKU DAN PAKYA.eh tak,aku tak kenal sgt ngn pakya time neh.aku paggel dy pakcek je.baru masuk an,tak kan nk huha sana sini kott.
dh lepas makan,mula lah memerah keringat mendaki puncak hostel.tkde lah puncak sgt.tingkat dua je pon.saje nak masukkn unsur2 hiperbola mcm jawab soalan sastera SPM dulukala.terasa muda tibe2.masuk bilik ,time tu roomates aku tgh sebok kemas2.yg aku terpinga2.dpt katil tepi tingkap lak tu.naseb baek mlm2 macek jual nasi lemak tak dtg.dy taw aku tak mkn tgh malam kot.hehe.mula2 cehh buat baek ah salam ngn sume owg.aku ni an mmg mesra alam.pastu tnye name sume dari mane,aku lak punggah barang masuk almari sume.adehh barang byk pulak tu.hampeh tol.pastu dok sembang ngn budak batch aku(abi).lagi 2 owg roomates tu ex micet,degree.sume dlm bilik tu budak food.aku sowg je process.yg laen dri yg laen tu yg best(bpe byg 'yg' lah =.=").baru bpe jam masuk,aku dh boleh sembang kencang ngn abi.abi siap mintak pinjm karangan yg mara soh wt tu beb.naseb baek aku ni baek hati bg dy pinjm.dh la karangan tkleh blah.tatabahasa kelam kelibut.pedulik hape,jnji ade wat cukup syarat.
pastu mlm ade pejumpaan kat DK2.orientasi bermulaaa.adoyaii.aku ngn abi time tu mcm dh kenal bepuluh tahun.gelak tak berenti.owg dok bg ceramah kat dpn,kitowang doh tekukuk kikik gelakk.dh la dok depan skali.
pastu esok nye mmg tiap2 pagi kena bangun awal.smayang subuh bejemaah sume.dh la tdo lmbt.aku bab bgn awal ni mmg masalah utama aku lah.lagi pulak mlm tdo lmbt.kitowang owg 1st(aku ngn abi)yg name tag kena rampas n markah group kena tolak sbb bgn lmbat.haha dh bgn dh mandi sume boleh bantai tdo balik.kitowang laen2 group tapi slalu nye dok dekat2.lepas mkn je bekepit ah.kamceng tak hengat punye.sampaikan owg igt kitowang satu skolah dulu.kitowng iye kan aje.haha.sorry kowg kena kenceng.
RSBS.time ni aku hampir mati sebab kena minum air sirap+garam.mabok jugak lah.mcm baru teguk air laut.haha
english week.HOMESTAY presentation.CEKODOK CREW SDN.BHD. name tak hengat punye.nak story mcm mane aku boleh kenal cik rubyy neh.mula2 dy ni aku tgk cm budak skema je.pndg aku mcm nak mkn owg.maybe sbb mulut aku yg mcm bertih jagung kott.aku time tu slalu wat hal ngn ain ransom.haha kitowang time orientasi group sebelah2.n then bilik pon sebelah2.tup tupp dpt satu kelas.mmg ade jodoh aa kan.eh tepesong.haha masuk cite ranom sekali.hmm aku mula rapat ngn ruby ni time lab general chemistry.baru aku taw pale dy ni boleh tahan bengong gak.heee.
majlis buka puasa dgn faci2 RSBS.haihh mane2 aku pegi mesti dpt group abg din.tapi okke ah.pale wengg gak.boleh ngamm.abg din! bila mau lepak pak putra lagi ha ??ehhe
hangout dgn roomates.time ni tgk midnite cite PAPADOM.balik hostel ade incident yg jadi.woahhh masuk bilik je bau harum semerbak menusuk rongga2 hidong yg mengembang ngempes sehingga mampu men-JEM kan segala urat2 saraf.ade kuceng berak dlm bilik kitowanggg ! tah macam mana kuceng tu booleh masuk pon kitowang tak taw.haihh satu keje lak jadi cleaner.bersihkan katil kak aisyah sampai pukul 2 pagi.aku rase mcm nak rogol kuceng tu laju2.haihhh.
PART 2 SEM DUA
time ni class sume dh pecah2.class process ade 3.so aku n ruby dh tak same kelas.naseb baek aku same ngn ain ransom.so takde hal la at leat ade mmbe sekepala.tapi kitowang dh tak dok satu blok cm sem satu.aku satu blok ngn rubyy kat blok C.ransom blok A.haihh mmg payah lah kalau nak kejut si ranom kalau dy lambat.tapi sem 2 ni aku yg selalu lambat.haha.kalau dua2 lambat kem salam je la nk tnjuk muka kat kelas.aiyoo pe nak jadi.
time ni class sume dh pecah2.class process ade 3.so aku n ruby dh tak same kelas.naseb baek aku same ngn ain ransom.so takde hal la at leat ade mmbe sekepala.tapi kitowang dh tak dok satu blok cm sem satu.aku satu blok ngn rubyy kat blok C.ransom blok A.haihh mmg payah lah kalau nak kejut si ranom kalau dy lambat.tapi sem 2 ni aku yg selalu lambat.haha.kalau dua2 lambat kem salam je la nk tnjuk muka kat kelas.aiyoo pe nak jadi.

lab organic.ecehh sje nak tayang lab kot aa tuhh.
kami bukan berskandal.bangge dpt snap gmba ngn student genius.lepa ni kaw kena bnje aku milo ais taw mir ! haha











2 budak nak kena tibai:
hahaha..
x de orang komen blog ko nih :P
OMG ko orentasi ngan DIN!!
hahah...
2nd OMG pojan tuh pown satu group ngan ko ke mase orentasi?
mesti bestkan orentasi ko...
1 je best pasal din..
die buat ape pown x kan malu punyer la..
same je tempat RSBS korang punyer dgn kiteorang punyer RSPB dulu..
=.= mmg loser lah diorang nih x de tempat laen ke nak buat..
:p
yup yupp.abg din mmg best doh(eheh dy bangge nnti nehh).sempoi gila.
pojan si faujan otromen tu?ha ahh.dy tu gilaaa.suke cri pasal ngn owg.
RSPB tu hape?
zaman bila weh?tu je kot tmpt seswai area melakaa.save bajet tanak jln jauh2 kottt.
Post a Comment