okke dh dpt mood balek dh.sebena nye aku sembelit tadi.ngaaahaaa.time2 tgh berak tibe2 aku dpt ilham.skrg ni aku dgr cerita ramai pompuan yg suka berchenta dgn laki owg.APAKAH PANDANGAN ANDA TERHAAP GEJALA soSIAL INI? haha gejala soSIALkah ?
tak patut lah bagi golongan wanita,ececehh dh mcm ahli panel rancangan WHI la pulak kan.okke sambung,tak ptut la kott pompuan nak runtuhkan rumahtangga owg.berdosa wehh.cuba klu jadi kat diri kaw sendiri.kaw curik laki owg,kaw dh saketkan hati kaum sejenis kaw.mnde ni bukan effect kat isteri kpd si laki owg tu tapi effect kat anak2 jugak beb.kaw bygkan eh klu pasangan suami isteri ni bercerai,pastu anak2 beduyun sume kecik2 lagi.pastu budak2 nak faham ape kan,dy tanye mak dy,"mak makk ayah mane?Kenapa ayah tak balik?". lalu si ibu cube untuk menCOVER LINE. "ayah kaw kerja outstation nakk." ha ahh mmg tgh KERJE OUTSTATION.dy pergi MENGERJAKAN bini muda dy.haha faham2 sudahlah.ehem2.gatal lak tekak neh.
bila si anak dah dewasa,si anak selalu nya akan berdendam kat ayah dowg tu.n mostly golongan remaja yg terlibat dlm gejala2 tak sehat ni tergolong drpd golongan remaja yg bermasalah keluarga.tu la yg skrg ni jadi mcm2 kes.contoh,kes buang anak yg dh mcm cendawan kena tabur baja organik,pastu kes remaja lari ikot laki lombok,kes remaja lari umah.mcm2 lagi lah.
berbalik kpd pompuan yg sebok kejar laki owg neh.APA YG ADA NGN LAKI OWG? mostly akn mnjwab,"laki owg byk pengalaman beb". oh watdefak ! ape la bodoh pompuan2 yg buat mnde2 neh.laki yg fresh bukan bekas owg still 1st hand tak second hand cm laki owg ade punyalah belambak,ups sorry lupe pulak yg pompuan lagi ramai dari lelaki.iye iyee mmg pompuan lagi ramai dari lelaki,tapi lelaki yg bujang telajak pon ramai gak beb.
err tak taw nak komen ape lagi.lu piker ah sendiri.eh jap,apesal ilham psal laki owg lak yg timbul dlm pale hotak aku neh ?
6 Pesanan Nabi waktu IJtimak?
3 weeks ago




0 budak nak kena tibai:
Post a Comment