THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Monday, June 21, 2010

menantu pilihan ?

klu kaw tnye 10 owang ibu2 di malaysia,ape ciri2 menantu perempuan plihan mereka ? ahah! mesti dowg akn jwb sopan santun,lemah lembut,berbudi bahasa,pandai masak.,boleh kemas umah,boleh jaga makan minum anak lelaki dowgg.oh oh klu aku pegi audition calon menantu confirm ah kena reject.perangai cm haram.nk masak kemas umah apatah lagi.HAHA tak tipu.aku pndai masak megi,masak air, goreng telor.pastu kemas umah aku paling rajin.setahun sekali.tu pon sebab nak raya.NGAAAHAA.takot kena cop anak dara pemalas dgn sedara mara.

aku dpt taw ade lelaki yg sanggp ceraikan isteri dy sbb isteri dy tak pandai masak n tak pandai jaga makan minum pakai dy.oh watdefak lelaki ini ye.time berchneta sume boleh."u tak pandai masak pon takpe.u boleh belajar sume tu.anak kite nnti kite jage same2". HAHA tu sume auto.janji manis lelaki.mula2 boleh la.kaw nak kn pompuan tu.kaw dh pakai dy,kaw dh bosan kaw tggl dy mcm kaen buruk.anak berduyun2.kesian kott kat pompuan yg jadi mangse keadaan cmneh.moral of the story,nk ngorat lelaki,ngorat lah perot dy dulu.walaupun boncet.NGAAHAAA .
blogger-emoticon.blogspot.com


eh mcm tepesong je entry nehh ? blogger-emoticon.blogspot.com ah lantak.tak sebok kat page kaw pon aku nak tulis entry blogger-emoticon.blogspot.com ..

3 budak nak kena tibai:

Khairul said...

Masak tak pandai. Mengemas tak pandai. jangan suami tak pandai. So, apa yang isteri pandai? HAHA

amoi gendut said...

isteri pnadai habeskan duett suamiii.. !!
NGAAHAAA :D :D

amoi gendut said...

*pandai