THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

the cekodok's

Tuesday, June 29, 2010

femes ke?


korang penah tak bac mane2 article pasal owg yg terkenal yg ayik cari salah owg?haaa aku tak penah tapi aku slalu gak usha satu profile kat FB neh.boleh dikatakan femes gak ah.nak kata femes boleh la.stakat femes dlm dunia cyber ni.kat lua tak penah lak aku nmpk muka dy tepampang kat surat kabar ke kat mane2 channel tv an.kd2 tgk posting dy kebanyakan berunsurkan islamic la hape la.pasal sunnah nabi,mcm2 lah berkaitan agama.tup tup tbe2 aku nmpk satu status dy yg mcm cube nak jatuhkan pihak laen.dy mcm cuba cri salah owg.eh eh.ape masalah dy? klu first time tgk cara penulisan dy pehhh.agk salute ah kan.dlm acount nuffnang dy tak taw lah dh ape riban ade.aku ni 0.0ribu je.byk kan?aku bukan lah nak cari salah dy ke hape.aku ni pon blogger picisan je tak layak nak drop2 owg cm dy.tapi cm tak puas hati la,ape motif dy wat cmtu.saje cari publisiti mungkin?atau dy mmg takde keje laen slaen mengfemeskan diri kat alam cyber ? dy ni bleh dikatakan mcm manusia talam dua muka lah.ade dua personaliti yg dy sendiri pon mungkin tak sedar.tpi owg sekelling dy yg nmpk.tanak petik mane2 name kang kena band ! haha.

0 budak nak kena tibai: